Toon posts:

Heeft Touch diamond een algemeen probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gaat over dit artikel: nieuws: 'Touch Diamond heeft probleem met schermverlichting'

Sommige gebruikers hebben een kapot scherm. Ok... maar is dat nou eigenlijk iets dat op de FP van Tweakers vermeld moet worden? Vooralsnog zie ik geen aanwijzing dat er een structureel probleem is. Van ieder stuk elektronica zul je op een forum wel gebruikers vinden die een probleem hebben. Vaak is dat gewoon pech, of een maandagmorgen model.

Ik vraag me af of Tweakers niet een beetje erg vroeg is met dit artikel.... Het zijn problemen van slechts een handvol gebruikers, waarbij niet eens duidelijk is wat de oorzaak is, en of er uberhaupt een gemeenschappelijke oorzaak is...

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Ja, ik was wat vroeg met dit artikel: ik heb geprobeerd bij HTC een reactie te krijgen (iets in de trant van 'dit probleem kennen wij niet' of 'ja, wij zijn ermee bezig dit te fixen'). Het betreffende forumtopic kwam echter pas na kantoortijden onder mijn aandacht en ik kon geen relevante bron bereiken.
De afweging is dat de Touch Diamond een veel verkochte telefoon is: zelfs al heeft een klein percentage dit probleem, dan zijn er nog veel Nederlanders en Belgen die met dit probleem te maken hebben of krijgen. Andere afweging was de algemene aard van het probleem: het ging niet om een specifieke rom, maar om diverse - ook officiele - roms.

De toekomst zal moeten uitwijzen hoe groot en hoe structureel dit probleem is. Als het inderdaad structureel is, dan zal Tweakers.net hierover berichten met meer reacties en meer details dan in het stuk van gisteren stonden :).