ermz, er staat zeer weinig info op de site zelf of het spel, kan iemand het ff uitleggen?
ik zag aan de screenshots dat het een fps shooter is, maar wanneer komt ie dan uit etc.?
ik zag aan de screenshots dat het een fps shooter is, maar wanneer komt ie dan uit etc.?
hijs al uit...
heb em net gebrand
ga zo ff gamen
heb em net gebrand
ga zo ff gamen
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Ik heb het ook, maar na het 1ste level valt het me nogal tegen. De hele tijd komen er van die irritante beesten aan waar je niet genoeg sterke wapens voor hebt om ze dood te maken. Het eerste level had echt een goeie sfeer, maar nadat je eenmaal in dat Xen (Half-Life) achtige level bent geweest wordt het een stuk saaier. Ik hoop dat het hierna weer leuk gaat worden.
Het loopt wel best redelijk op mn celeron 500 met TNT2 in win2k, iig veel beter als Deus Ex bijvoorbeeld.
Het loopt wel best redelijk op mn celeron 500 met TNT2 in win2k, iig veel beter als Deus Ex bijvoorbeeld.
Je bent wel een beetje appels met peren aan het vergelijken als je het mij vraagt. De bedoeling van HL was niet zozeer om creepy te zijn... Niet in de zin van zombies, kerkhoven en dergelijke, waar dit spel waarschijnlijk vol mee zit.Op zaterdag 24 februari 2001 12:14 schreef S0ulD3m0N het volgende:
Dit spel schopt Hl's ass kwa sfeer enzo.
En een multiplayer patch komt eraan !!!
-1 Troll
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
heh
net ff een stukje van het eerste level gespeeld en ik schrok me de pleuris toen die "howlers" op me af kwamen
vet creepy game
net ff een stukje van het eerste level gespeeld en ik schrok me de pleuris toen die "howlers" op me af kwamen
vet creepy game
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
waar is hij tekoop dan? ik wil hem heel graag hebben
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Zeer goede sfeer, maar inderdaad niet echt te vergelijken met half-life.
Kun je die vage beesten die uit de grond komen en dan ook weer verdwijnen eigenlijk wil killen (ik bedoel dus niet die howlers)?
Kun je die vage beesten die uit de grond komen en dan ook weer verdwijnen eigenlijk wil killen (ik bedoel dus niet die howlers)?
ja dat kan. Jammer genoeg beginnen die beesten me nogal te irriteren. Je hebt ze makkelijk dood, maar ze komen de hele tijd. echt fokking irritant.
Oh, zijn dat steeds anderen
Ik dacht dat ze zich teleporteerden naar een andere plaats in de kamer. Zijn er dan idd wel overdreven veel.
Verwijderd
aan die screenshots valt me meteen iets op:
sommige grote kamers gebben een gigantische platte vloer en hele eentonige textures, like in Serious Sam, ik vind (maar ik heb alleen de screenies nog maar gezien) het best aardig maar niet mijn stijl
sommige grote kamers gebben een gigantische platte vloer en hele eentonige textures, like in Serious Sam, ik vind (maar ik heb alleen de screenies nog maar gezien) het best aardig maar niet mijn stijl
Verwijderd
irritant dat sommige mensen Engels gaan praten terwijl ze het niet kunnen ..........
HL=Death
HL=Death
HL death? ROFL, ik ken undying nog niet (geen zin om te installeren) maar ik moet nog iets zien dat HL doet vergeten, dat spel wordt imho nooit meer overtroffen.
Maar misschien hierzie ik morgen mijn mening, dan Undying er maar is op.
Maar misschien hierzie ik morgen mijn mening, dan Undying er maar is op.
Ik vind half-life en alice zeker wel beter dan undying.
Undying is gewoon een leuke game, en soms lekker creepy. Alleen die oneindig veel dezelfde tegenstanders in sommige levels begint een beetje vervelend te worden.
Undying is gewoon een leuke game, en soms lekker creepy. Alleen die oneindig veel dezelfde tegenstanders in sommige levels begint een beetje vervelend te worden.
Zo te horen aan de reacties ga ik niet eens de moeite doen om hem te intallenOp zaterdag 24 februari 2001 21:56 schreef sewer het volgende:
Ik vind half-life en alice zeker wel beter dan undying.
iemand zin in een potje TFC/CS
Verwijderd
dispioled. : moet dat niet disspoiled zijn?irritant dat sommige mensen Engels gaan praten terwijl ze het niet kunnen ..........
HL=Death
Footprints of the beast of Keld.
Verwijderd
hehe, Ik zal het ff nakijken 
maar wat het hier is: Death en dead worden heel vaak verkeerd gebruikt ..... dat begon me iets te irriteren .... zelf ben ik helemaal niet goed in spelling ... in geen enkele taal maar ik weet wel wat zinsbouw is
maar wat het hier is: Death en dead worden heel vaak verkeerd gebruikt ..... dat begon me iets te irriteren .... zelf ben ik helemaal niet goed in spelling ... in geen enkele taal maar ik weet wel wat zinsbouw is
hmm, zeer mooi spel idd
screenies

review:http://www.happypuppy.com/win/reviews/undying-win-1.html
en ik lees net dat er een nieuwe map uit is http://www.3dactionplanet.com/undying/
mensen ! ik ben weer spelen!
screenies

review:http://www.happypuppy.com/win/reviews/undying-win-1.html
en ik lees net dat er een nieuwe map uit is http://www.3dactionplanet.com/undying/
mensen ! ik ben weer spelen!
lijkt me een waardeloos spel.. denk niet dat dit MP aan zal slaan.. doet me een beetje denken aan HEXEN van vroeger..
Ow, da's Clive Barker's Undying, is ondertssn toch ook al oud, ik dacht van maart 2001. Goede schrijver, redelijk spel, maar zeker niet beter dan Half-life. Trouwens, welk spel is er wel beter dan Half-life? (volgens mij op de vingers van 1 hand te tellen)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
En je had 10 maanden nodig om tot die conclusie te komen?Op donderdag 17 januari 2002 23:27 schreef devv05 het volgende:
lijkt me een waardeloos spel.. denk niet dat dit MP aan zal slaan.. doet me een beetje denken aan HEXEN van vroeger..
lol!
idd een beetje een nutteloze kick van 10 maanden!!!
idd een beetje een nutteloze kick van 10 maanden!!!
replayability 10!Op donderdag 17 januari 2002 23:45 schreef RefriedNoodle het volgende:
[..]
En je had 10 maanden nodig om tot die conclusie te komen?
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Pagina: 1