Toon posts:

beeldscherm flikker probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb een probleem.
ik heb net een nieuw beeldscherm gekocht om aan mijn laptop te hangen. ( een acer aspire 5920).
en het beeld scherm is een acer X203h 20".
nu is het probleem dat het beeldscherm flikkert. alsof je gebeld word bij een crt en je dan van die strepen ziet.
bij stilstaand beeld zie je het niet maar bij een film of een game is het duidelijk zichtbaar. heel vervelend.
nu heb ik het beeldscherm eens aan een andere pc gehangen ook met vista en daar treed dit probleem niet op.

ik heb de aller nieuwste drivers. dus daar ligt het niet aan. en als ik een crt eraan hang is er ook geen probleem.

laptop
15.4-inch WXGA (1280 x 800) CCFL Crystalbrite (glossy) screen
Intel Core 2 Duo T5550 1.83
3GB DDR2
160GB 5400 RPM SATA HDD
HD DVD / DVD-RW drive
Nvidia Geforce 8600m GT 512MB DDR2
Windows Vista Home Premium

LCD

Beeldresolutie 1680 x 1050 pixels
Responstijd 5 ms
Helderheid 300 cd/m2
Contrast 1000:1
Interface D-sub VGA

weet iemand wat er aan de hand is ?

Verwijderd

Ziet er niet uit ale een hele lichte graka voor een laptop. Dat zou wel moeten gaan dus.

Helpt het verplaatsen van de VGA kabel? En heb je al wat met settings gespeeld?

Verwijderd

Topicstarter
jah heb 2 uur met de settings zitte klooie maar maakt geen verschil. heb wel nog een hdmi uitgang op mijn laptop. zou het helpen als ik een hdmi to vga kabel gebruik ?

Verwijderd

Ik weet niet eens of er een analoge uitgang zit op HDMI. Bij DVI i.i.g. wel, maar weet je zeker dat die kabels bestaan?

Daarnaast denk ik niet dat het veel helpt, het signaal blijft analoog.

Verwijderd

Topicstarter
ai , dat is minder.
maar hoe zou ik dit dan kunnen oplossen. ik kan het beeldscherm nog inruilen. geeft een ander scherm hier mss geen last van. want mijn grka veranderen gaat niet :(

Verwijderd

Ja, het zou wel een voordeel zijn als je scherm een DVI of HDMI ingang zou hebben.

Deze schermen zijn een paar 10'tjes duurder dan zonder.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2008 01:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
en met dvi zou ik dit proleem niet moeten hebben ?. want op een andere pc had hij dit probleem niet. en mijn laptop heeft egt een betere grka

Verwijderd

Denk het niet want da's een heel ander verhaal.

Maar heb je dat lappie wel eens met een ander scherm geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
jah dat was een crt geen probleem daarmee. snap het echt niet
Pagina: 1