Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Uitzendinggemist cookie probleem

Pagina: 1
Acties:

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 10:31

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Ik probeer op uitzendinggemist.nl te komen, maar hij geeft me elke keer de melding.

"Cookies benodigd

Om uitzendingen te kunnen bekijken via Uitzending Gemist moeten er cookies kunnen worden geplaatst. In uw huidige instellingen staan deze echter uitgeschakeld. De cookies worden gebruikt om te herkennen wat uw voorkeursinstellingen zijn (Real of Windows, smalband of breedband) wanneer u een video wilt zien, zodat we er niet elke keer naar hoeven te vragen.

U kunt de instellingen wijzigen via het menu van uw browser:

Internet Explorer: Ga via het menu achtereenvolgens naar Extra, Internet-opties, tabblad Privacy, Websites, voeg het adres http://www.uitzendinggemist.nl toe, klik op Toestaan en klik op Oke.
Firefox: Ga via het menu achtereenvolgens naar Extra, Opties, tabblad Privacy, klik op Uitzeonderingen, voeg het adres http://www.uitzendinggemist.nl toe, klik op Toestaan en klik op Oke."

Nu ben ik niet helemaal een koe. Dit heb ik dus al lang gedaan. Ik heb hem ook al toegevoegd bij pop ups etc. Ik heb mijn virusscanner ervanaf gegooid, niks werkt. Hij blijft die melding geven. Ik heb zelfs alle cookies ervanaf gegooid, ook dit werkte niet. Dezelfde melding krijg ik ook in Media Center. Heeft iemand hier een verklaring voor?

Verwijderd

heb het zelfde probleem. helaas nog geen oplossing voor gevonden.

Verwijderd

opgelost! door de tijd te laten syncen met de windows server doet ie het wel!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-11 17:50

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Ik zat met hetzelfde probleem en ik heb n.a.v. de reply van Sonnybonds mijn tijdsinstellingen gechecked. En het bleek dat mijn tijdzone verkeerd stond ingesteld. Na dit te hebben veranderd kon ik wel op uitzendinggemist komen. Dus check je tijdzone/klok