Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
niemand die hier ervaring mee heeft gehad?
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Yep, heb je bij de instalatie wel dat win2k.sys file-tje laten installen?
Dat sloeg ik ook over en dan doet ie wat jij zegt!
Dat sloeg ik ook over en dan doet ie wat jij zegt!
Dit probleem heb ik ook onder Windows 2000 en onder XP.
Ik heb toen een oplossing hier op GOT gevonden waar je dan de software vanaf versie 4.0 moest installeren en dan zou het werken maar ik ben even kwijt hoe het precies inelkaaar zat.Dus effe zoeken het staat op GOT.
Ik heb toen een oplossing hier op GOT gevonden waar je dan de software vanaf versie 4.0 moest installeren en dan zou het werken maar ik ben even kwijt hoe het precies inelkaaar zat.Dus effe zoeken het staat op GOT.
AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38
Verwijderd
ik heb geen oplossing voor die software, wat wel kunt doen is dit:
download nieuwste package van miro en install ALLEEN de driver via apparaatbeheer
download Dscaler van www.dscaler.org , handig proggie met zeer goede beeldkwaliteit
download nieuwste package van miro en install ALLEEN de driver via apparaatbeheer
download Dscaler van www.dscaler.org , handig proggie met zeer goede beeldkwaliteit