Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
Zijn er portable fotoprinters op de markt die een foto kunnen samenvoegen met eventuele reclame? En dat je die foto's bijv direct kunt afdrukken op lokatie?

Ik heb het wel eens gezien op feesten waar je de foto direct mee kan krijgen tegen betaling. Maar vroeg me af of dat er ook is incl een soort template waar de foto dan ingevoegt wordt en dat deze direct afgedrukt kan worden?

Daarnaast heb ik al een beetje gezocht, maar kan niet echt vinden of er iets is wat direct kan werken met een Canon 30d.

Heb al wel iets gevonden op www.photoflyer.nl maar das meer om daarvan mensen in te huren, ik wil het juist zelf tot mijn beschikking hebben en wat het liefst direct kan werken met mijn DSLR

[ Voor 16% gewijzigd door mydogisgone op 08-12-2008 22:02 ]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou eens kunnen kijken wat de stoeipoezen van www.saycheese.eu voor printertjes hebben. Zij nemen geloof ik 'n frame (bedrukt met reclamewerk) mee en daar gaat het geprintte fototje dan in. Hoeft de reclame niet op locatie geprint te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 01:10
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 23:22:
Je zou eens kunnen kijken wat de stoeipoezen van www.saycheese.eu voor printertjes hebben. Zij nemen geloof ik 'n frame (bedrukt met reclamewerk) mee en daar gaat het geprintte fototje dan in. Hoeft de reclame niet op locatie geprint te worden.
Wat ik wel weet is dat ze op markten, beurzen en andere gelegenheden met van die utilitybelts rondlopen. Daaraan hangt 9 van de 10 keer een Selphy, 2tal accupacks en een voorraad toners en papier. Fototoestel hangt aan de printert, ze schiet foto, drukt op print en voila, nen foto!