Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-11 22:35
Wie moet dan de intentieverklaring afgeven, je bent in dienst bij A, maar krijgt bij gelijkblijvig functioneren/blabla een vast contract bij B. Moet A of B dan de intentieverklaring geven, of moeten ze allebei een krabbel zetten?

Detavast: (eerst half jaar gedetacheerd bij externe klant, in dienst bij het detacheringsbureau, na die periode in vaste dienst van de externe klant).

(gewoon even uit interesse, zit zelf niet in die situatie)

[ Voor 20% gewijzigd door creator1988 op 08-12-2008 21:25 ]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42
Het lijkt me handig om iets meer woorden te besteden aan de topicstart, onder andere wat je zelf vat onder 'detavast'. Ik heb wel een idee, maar het is fijn als de gemiddelde lezer dat ook heeft na eerste globale lezing.

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-11 22:35
Als de lezer niet weet wat detavast is, kan hij ook geen antwoord op de vraag geven, lijkt me?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:24

Wokschotel

Op 6 wielen

creator1988 schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:25:
Als de lezer niet weet wat detavast is, kan hij ook geen antwoord op de vraag geven, lijkt me?
Als de lezer de vraag niet duidelijk is, kan hij ook geen antwoord op de vraag geven, lijkt me?

De islam kan uw vrijheid schaden

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Beide, de huidige werkgever voor het eerste contract, de nieuwe werkgever voor het tweede contract. Als de nieuwe iemand niet wil, is er alleen een (aflopend) contract met de huidige wat dan waarschijnlijk ook niet wordt verlengd.

ARME AOW’er

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42
Lijkt me dat je in een geval als dit er wel eens tegenaan kan lopen dat je geen (volledige) hypotheek krijgt ongeacht wat beide werkgevers tekenen (uitgezonderd een arbeidscontract van werkgever 2).
Pagina: 1