Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met de volgende kwestie. Ik overweeg binnenkort een nieuwe telefoon te kopen, en heb twee Samsung-modellen op het oog. Beide modellen, de Samsung Omnia en Samsung Touchwiz, staan goed aangeschreven. Volgensmij is ook de prijs-kwaliteitverhouding zeer goed in orde.

Wat ik me nu afvraag is, welke telefoon zal mij het meest bevallen? De telefoon zal niet extreem veel gebruikt worden, maar bij het gebruik ervan hecht ik veel aan kwaliteit. Met name degelijkheid, het goed in de hand liggen, en een makkelijke bediening vind ik belangrijk. Ik zal de telefoon niet of nauwelijks gebruiken om te internetten, bellen en SMSen zijn dus de belangrijkste functionaliteiten.

Een belangrijk argument om de Samsung Touchwiz te nemen is natuurlijk de prijs. Ook heb ik begrepen dat de Samsung Touchwiz geen Windows Mobile heeft, en daardoor toch wel aan bedieningsgemak gewonnen heeft. Voor de rest ben ik erg benieuwd naar jullie argumenten!

Alvast bedankt, groeten,

Michiel.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Touchwiz heeft geen GPS, dus als je wilt navigeren dan de i900 nemen.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02:13
offtopic:
Misschien geef ik niet het antwoord dat je wilt horen, maar ik heb een Samsung Omnia i900 en een iPhone (2G). De iPhone is qua UI, SMS, Email e.d. gewoon ver superieur aan de Omnia. Heb eigenlijk spijt dat ik toch een Omnia heb aangeschraft i.p.v. de iPhone 3G.

Kortom, staat jezelf niet teveel blind op de Samsung Omnia (andere Windows mobile phones). Kijk zeker even naar de iPhone. Ik vind de samsung Omnia in ieder geval een trage @#$#@ telefoon :'(

[ Voor 8% gewijzigd door mrFoce op 08-12-2008 22:57 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
'Welke kan ik het beste nemen'-topics zien we hier liever niet. De een zal je een Omnia aanraden, terwijl een ander je juist een F480 aanraadt; beiden met dezelfde overtuiging en even goede redenen. Omdat een beetje Tweaker prima in staat is om zelf informatie te verzamelen en een keuze te maken, gaan dit soort topics over het algemeen op slot.

Succes met het maken van de keuze. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.