Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week heb ik een Samsung SGH-G600 toestel gekocht en aanvankelijk was ik er zeer tevreden van maar daarnet liep het toestel vast (freeze) toen ik een MP4 videoclip aan het spelen was. :'(

Het betrof een clip van 2u en hij liep ergens rond de 30min vast, net nadat ik op pauze had gedrukt. Het enige dat nog reageerde was de lichtsensor. Na het aan- en afkoppelen van de hoofdtelefoon schakelde het toestel zichzelf uit en kon ik het niet meer opstarten. Na de batterij eruit te halen en terug te plaatsen werkte alles weer zoals het hoort (voorlopig).

Alvorens ik terug naar de winkel ga met dit toestel, wou ik maar even vragen of hier nog mensen zijn die dit hebben voorgehad?

Mvg,

TomMe

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Ik zou me er niet te druk over maken eigenlijk. Een pc loopt ook vaak genoeg vast. Even resetten en het is weer over toch?

Verwijderd

Topicstarter
Wel een vervelend probleem voor iets dat zoveel geld kost.. :/ Is er nog een andere manier om het toestel te resetten, buiten de batterij eruit te halen en terug te plaatsen?

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
tjah, standaard bij Samsung lijkt het wel.
Mijn U600 crasht juist vaak met de mp3 speler :/

OT:
Ik denk dat je gewoon ff naar de helpdesk van Samsung moet bellen ;)
Maar met me eigen ervaring is de helpdesk zwaar bagger...

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Verwijderd

Topicstarter
Maar met me eigen ervaring is de helpdesk zwaar bagger...
Same here. Ik zal wel eens terug naar de winkel gaan dan..