Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vista 32 bit upgrade naar 64 bit Surfspot

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 17:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Ik heb het forum even doorzocht en ook het internet. Daar staan veel vragen en antwoorden betreffende of je nu een 32 bit code kan gebruiken voor een 64 bit versie.

Nu kan ik alleen nergens iets vinden over de dvd's die je krijgt via Surfspot.nl. Dit zijn goedkope studenten versies. Ik heb een vista 32 bit versie op mijn pc staan, maar heb 4 gig erin zitten waardoor ik zit te twijfelen of ik er een 64 bit versie op zou zetten. Ik was namelijk in de veronderstelling dat games niet goed liepen op 64 bit, maar dit bleek verouderde informatie zijn.

Mijn vraag is dus, kan ik de 32 bit code die ik heb ook gebruiken voor een 64 bit versie. Ik heb dus een studenten versie van Windows Vista Ultimate en daar staan ze dus NIET beide op. Op de dvd die ik heb staat alleen de 32 bit versie van vista. Ook als ik de site gebruik van MS waar je alternatieve media kan bestellen, kan ik alleen de cd versie van vista 32 bit ultimate bestellen en er staat niks over 64 bit.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat kunnen ze je desnoods wel bij Surfspot of je onderwijsinstelling vertellen :)

Dat lijkt mij ook de eerste stap in plaats van gelijk hier vragen eerlijk gezegd :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.