Ik ben van plan dit type plasmascherm te kopen, maar nu belde ik vandaag LG Nederland, omdat ik dit type niet op hun website zag staan en daar vertelde een dame me dat LG Nederland geen garantie geeft op de 32PG6000. Dus waarschijnlijk halen die webshops hem uit het buitenland, aldus die mevrouw, en zou de garantie dan ook via de webshop gaan en niet via LG.
Een paar vragen naar aanleiding hiervan:
1. Kan dit? Het is toch een door LG uitgegeven product en daar moet ook LG Nederland toch gewoon garantie op geven.
2. Kan het zo zijn dat, als ik er problemen mee heb en bij de webshop aanklop, zij ook met het verhaal komen dat LG Nederland geen garantie geeft en dat ik het zelf maar moet uitzoeken? Of heb ik gewoon altijd 1 jaar garantie (dat geven ze aan op de website) bij hen en zijn ze verplicht zich daaraan te houden?
3. Hebben anderen hier ervaring mee?
Een paar vragen naar aanleiding hiervan:
1. Kan dit? Het is toch een door LG uitgegeven product en daar moet ook LG Nederland toch gewoon garantie op geven.
2. Kan het zo zijn dat, als ik er problemen mee heb en bij de webshop aanklop, zij ook met het verhaal komen dat LG Nederland geen garantie geeft en dat ik het zelf maar moet uitzoeken? Of heb ik gewoon altijd 1 jaar garantie (dat geven ze aan op de website) bij hen en zijn ze verplicht zich daaraan te houden?
3. Hebben anderen hier ervaring mee?