Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

usb hub met 3.5 mm jack aansluiting

Pagina: 1
Acties:

• stefanos1990
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-11-2023
Hoi allemaal, zoals velen neem ik elke dag mijn laptop mee naar school, en gebruik ik mijn laptop ook thuis ipv een desktop, en ik begin het irritant te vinden elke keer alle stekkers uit te moeten trekken. Een usb hub gebruiken is dus een logische gedachte. Ik wil alleen ook als het kan mijn speakers aansluiten op die usb hub, zodat ik die niet apart hoef aan te sluiten. Ik heb een beetje gegoogled, maar ik zie zo snel geen usb -> audio jack verloopstukjes, en usb hubs met een audio jack heb ik ook niet gezien.

Maar het lijkt me dat het wel zou moeten kunnen, wel waarschijnlijk met een andere geluids driver..
Zijn deze drivers te vinden op het internet?

en bestaat de usb hub of het verloopstukje dat ik heb beschreven uberhaupt (kant en klaar)?

iemand die er ervaring mee heeft?

Stefan

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is een USB geluidskaart geen optie?
http://www.terratec.net/e...Aureon_Dual_USB_9842.html

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:01
Ingebouwd in een hub, dat bestaat volgens mij niet. Je zult hiervoor een USB-geluidskaartje moeten hebben. Dat dingetje zorgt dan weer voor analoog geluid.

Je kunt niet zomaar een paar luidsprekertjes aan USB hangen. Dat is toch echt een heel ander systeem.
Maar met zo'n geluidsadaptertje (bijvoorbeeld een Terratec Aureon USB) is dat wel op te lossen.

edit: wat ^^hij dus zegt, inclusief datzelfde USB-apparaatje ;)

[ Voor 8% gewijzigd door dreamscape op 08-12-2008 16:35 ]

Punctuality is the politeness of kings

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

dreamscape schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:34:
Je kunt niet zomaar een paar luidsprekertjes aan USB hangen. Dat is toch echt een heel ander systeem.
Je hebt wel USBluidsprekers. Maar daar zit in principe gewoon een geluidschipje in.

• stefanos1990
Jah, dat is precies wat ik zocht! geen extra drivers nodig staat er zelfs, dat is beter dan ik had kunnen hopen :)
Bedankt!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

En de produkten van Terratec's collega's: http://tweakers.net/price...03=930&f403=931&x=16&y=11

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Volgens mij ben jij opzoek naar een dockingstation / poort replicator :P

Welke laptop heb je? Dan kunnen we meehelpen met zoeken.

En een dockingstation / poort replicator is handig, want je kunt er alles op aansluiten (stroom, netwerk, audio, beeld) en dan kun je zo met 1 beweging de laptop loshalen.

[ Voor 39% gewijzigd door ThinkPad op 08-12-2008 18:42 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:10
ThinkPadd schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:40:
Volgens mij ben jij opzoek naar een dockingstation / poort replicator :P

Welke laptop heb je? Dan kunnen we meehelpen met zoeken.

En een dockingstation / poort replicator is handig, want je kunt er alles op aansluiten (stroom, netwerk, audio, beeld) en dan kun je zo met 1 beweging de laptop loshalen.
't is wel een stuk duurder als het je alleen om wat USB apparaten en geluid gaat...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
stefanos1990 schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:15:
[...]
Jah, dat is precies wat ik zocht! geen extra drivers nodig staat er zelfs, dat is beter dan ik had kunnen hopen :)
Bedankt!
Op dealextreme kan je voor minder dan $4 een usb soundcardje kopen.
Met een beetje creativiteit kan je deze in een usb hubje modden :)

• stefanos1990
vanThijs schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:52:
[...]

Op dealextreme kan je voor minder dan $4 een usb soundcardje kopen.
Met een beetje creativiteit kan je deze in een usb hubje modden :)
world wide free shipping, ik vraag me af of ze dan geen groot verlies maken op een dingetje van 3 euro :P

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
stefanos1990 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 20:40:
[...]
world wide free shipping, ik vraag me af of ze dan geen groot verlies maken op een dingetje van 3 euro :P
Dat vraag ik ook af,
ik heb echter altijd al heel goede ervaringen gehad met deze website, enige nadeel is dat het meestal +/-3weken duurt voordat je alles in huis hebt.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

nee.. de nederlandse post is zo gigaduur, hong kong post is goedkoop (in de orde grootte 1$ postzegels voor worldwide shipping)
Pagina: 1