Acer 3020 Drivers problemen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186078

Topicstarter
hoi allemaal .

Ik heb gisteren een acer 3020 gekocht op marktplaats , en omdat vista erg stoom werkte heb ik weer windows xp sp2 erop gezet.
Klinkt als geen probleem tot het aan de installatie van drivers komt .
Tot nu toe 1 grote probleem.
Ik kan niet de wireless activeren , omdat hij zegt dat ik hem manueel moet aanzetten , dat kan via voorste knopje , maar op xp doet ie het niet.
Na wat zoeken heb ik gevonden dat het met launch manager kan , maar zelfs na install blijven de knopjes out of order. ( als ik klik zegt ie "geen apparaat")
Hebben jullie ideen hoe je dit kan oplossen ? De laps is helemaal in orde , daar ligt het niet aan , het is puur dat ik de drivers niet kan vinden.
Overigens heb ik de drivers van wireless broadcom 802.11g geinstaleerd.

iemand ideen hoe ik die "radio" aanzet ? kan het ook zonder die knopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoi , ben ik weer , inderdaad , mensen hadden hetzelfde probleem , en dat is op te lossen , door launchmanager te installeren. Humor is dat als ik heb instaleer en op het knop klick zegt ie geen apparaat , dus .... omg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05 15:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hoogstwaarschijnlijk was Vista enkel traag door de hoeveelheid geïnstalleerde troep van Acer. Ik zou zeggen, zet de image van Acer terug en verwijder (bijna) alles wat je in Programma's en Onderdelen kunt vinden, en zie daar, een snelle Vista installatie. ;)
Vooral de meegeleverde virusscanner doet meestal een systeem echt de das om, hoe snel deze ook is. McAfee en Norton maken gewoon beiden troep en ik snap niet waarom mensen dat maar niet in willen zien.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok here's the deal
------------
voor de wireless heb je 1.0.8.3 launch manager nodig , zoals staat bij de acer site , NIET MEER NIET MINDER!
Probleem is dat de eikels het neit meer leveren en je dus eigelijk op je wireless kan fluiten,
Op internet heb ik via rapidschare eindelijk door hele troep zoekend die ene launch manager gevonden en guiess what ? hij werkt! launchmanager uit 2003 werkt als een speer , terwijl 2008 versie totaal niks kan doen....

acer petje af , u hebt mijn kontg*t drempel weer eens verlaagd , de vorige leider was medion.

nu nog de geluidsdrivers vinden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:53
Anoniem: 186078 schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:07:
ok here's the deal
------------
voor de wireless heb je 1.0.8.3 launch manager nodig , zoals staat bij de acer site , NIET MEER NIET MINDER!
Probleem is dat de eikels het neit meer leveren en je dus eigelijk op je wireless kan fluiten,
Op internet heb ik via rapidschare eindelijk door hele troep zoekend die ene launch manager gevonden en guiess what ? hij werkt! launchmanager uit 2003 werkt als een speer , terwijl 2008 versie totaal niks kan doen....

acer petje af , u hebt mijn kontg*t drempel weer eens verlaagd , de vorige leider was medion.

nu nog de geluidsdrivers vinden......
Is het een acer aspire 3020? Dan kan je de realtek drivers gebruiken want die laptop is bijna hetzelfde als mijn oude acer aspire 5024. Die had ook die leuke issue met de broadcom wlan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-05 00:13
welke versie van launch manager heb je uiteindelijk gebruikt? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem.
Pagina: 1