|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Heb je de Wii tussentijds nog ge-update?pven schreef op maandag 08 december 2008 @ 11:04:
Ik heb wat homebrew op mijn Wii staan (nee: ik treed niet in details, is te offtopic). Het kaartje deed laatst wat moeilijk, waarna ik heb besloten om het kaartje via mijn laptop te formatteren (FAT16, 32kb). Hierna heb ik alles weer terug gezet, maar het kaartje doet nog steeds moeilijk. Bepaalde applicaties starten de ene keer wel goed op en de andere keer niet, als ze niet starten dan krijg ik een zwart scherm zonder foutmeldingen. Het SD-kaartje werkt in de laptop naar behoren.
Het is een wit SD-kaartje van de MediaMarkt ('speciaal voor de Wii') die de afgelopen maanden prima heeft gewerkt.
Iemand een idee wat ik nog kan proberen?
Nee, daar staat nog steeds firmware 3.2 op. Het kaartje is overigens 2Gb.
Zijn die toevallig uptodate applicaties die SDHC ondersteunen?pven schreef op maandag 08 december 2008 @ 11:26:
Nee, daar staat nog steeds firmware 3.2 op. Het kaartje is overigens 2Gb.
Werken deze apps wel als je een iets oudere versie pakt?
Daar zit wat in: de programma's die problemen geven zijn idd redelijk recent bijgewerkt (die link had ik nog niet gelegd). Een dezer dagen ga ik ze downgraden, eens kijken wat er dan gebeurt. Dank.QuarK schreef op maandag 08 december 2008 @ 11:35:
[...]
Zijn die toevallig uptodate applicaties die SDHC ondersteunen?
Werken deze apps wel als je een iets oudere versie pakt?