Toon posts:

Prijs hoger dan overzicht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Op de overzichtspagina:

http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc

Staat ie voor 201 euro. Ik klik er op. Ik zie alleen maar duurdere. Hoe kom ik aan de prijs van 201?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De winkel Dutchcomp heeft hem voor die prijs. Echter staat deze winkel onderaan omdat (gokje) de verzendkosten en andere bijkomende kosten niet bekend zijn bij T.net. De regel is in elk geval geheel grijs.

Hmm misschien ook niet. Maar de prijs staat er wel bij in elk geval. Er is alleen iets anders aan die shops :P

[ Voor 31% gewijzigd door Cloud op 08-12-2008 15:45 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gune
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 13:33
De regel van een shop word grijs gemaakt (en onderaan getoond) als de gekozen betaal- en verzendwijze niet beschikbaar is voor die shop. Nu is er voor Dutchcomp geen enkele betaal- of verzendwijze bekend, dus deze word altijd onderaan de lijst geplaatst.

De verzendkosten voor deze shop zijn variabel, omdat ze verschillen per gewichtscategorie, dus dat zou verklaren waarom er geen verzendkosten voor deze shop zijn ingevoerd. Voor enkel de videokaart betaal je in ieder geval 11,65 euro aan verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Bovenstaande klopt helemaal. Met de toevoeging dat inderdaad niet betalende shops ook geen verzend- en betaalmethode regels hebben in ons systeem en dus per definitie onderaan staan :).

Dus ja je kunt de kaart blijkbaar kopen voor 201 Euro nogwat (exclusief verzenden) maar nee, deze prijs staat niet bovenaan.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jimp schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:13:
Bovenstaande klopt helemaal. Met de toevoeging dat inderdaad niet betalende shops ook geen verzend- en betaalmethode regels hebben in ons systeem en dus per definitie onderaan staan :).

Dus ja je kunt de kaart blijkbaar kopen voor 201 Euro nogwat (exclusief verzenden) maar nee, deze prijs staat niet bovenaan.
Misschien is het handig om hiervan dan melding te maken op de overzichtspagina? Dat er een aanbieder met een lagere prijs is maar onderaan staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen levering aan particulieren door die shop volgens hun website.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2008 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 09:58
Precies.

Is de pricewatch bedoeld voor particulieren of voor bedrijven of beide? Ik zie namelijk geen nut in het vermelden van prijzen, als het niet te bestellen is.
Pagina: 1