Via vraag en aanbod ben ik de gelukkige eigenaar van een D-Tek FuZion V2. Dus ik heb een lijstje opgesteld van de spullen die ik nog nodig heb:
Laing DDC-1 MCP350, XSPC Laing DDC Acrylic Top,
Black Ice GT Stealth 240 Black,
240MM Noice Absorber TFC Xvibe,
Yate Loon 120MM D12SL 12 Black 1350RPM (2 x),
10MM 3/8 Feser Schroeffitting G1/4 (4 x),
10MM 3/8 Feser Schroeffitting 45 Graden G1/4 (Als ik voor haakse bochten ga, is er dan veel meer weerstand?)
G1/4 Temperature Sensor Stop Fitting,
Danger Den Delrin 90 graden G1/4 verbinder (hier wil ik de temp meter in hangen)
Tygon R3603 Highflow 3/8ID - 1/2OD Zwart 2 meter? (is dit voldoende)
Wat wil ik ermee bereiken:
Gewoon, wat te doen tijdens de kerstdagen
, een mijn E6600 stabiel op 3Gig krijgen. Deze doet nu op lucht 31 graden idle en 42 stressed.
Maar nu de vragen:
Is 10MM binnen diameter voldoende?
Als ik voor haakse bochten (fittingen) ga, is er dan veel meer weerstand in vergelijking met 45 graden bochten?
Dit alles wil ik IN mijn kast plaatsen (centurion 5) waarbij het rad onderin komt, op de lange kant. Kan ik nu het beste de 2 fans van binnen via rad naar buiten laten blazen of tussen kast en rad naar binnen zuigen?
Moet ik nog een oplossing zoeken om te ontluchten?
Hoe belangrijk/groot is het voordeel van een shroud voor de radiator? (het wordt wel errug krap in mijn kast).
Laing DDC-1 MCP350, XSPC Laing DDC Acrylic Top,
Black Ice GT Stealth 240 Black,
240MM Noice Absorber TFC Xvibe,
Yate Loon 120MM D12SL 12 Black 1350RPM (2 x),
10MM 3/8 Feser Schroeffitting G1/4 (4 x),
10MM 3/8 Feser Schroeffitting 45 Graden G1/4 (Als ik voor haakse bochten ga, is er dan veel meer weerstand?)
G1/4 Temperature Sensor Stop Fitting,
Danger Den Delrin 90 graden G1/4 verbinder (hier wil ik de temp meter in hangen)
Tygon R3603 Highflow 3/8ID - 1/2OD Zwart 2 meter? (is dit voldoende)
Wat wil ik ermee bereiken:
Gewoon, wat te doen tijdens de kerstdagen
Maar nu de vragen:
Is 10MM binnen diameter voldoende?
Als ik voor haakse bochten (fittingen) ga, is er dan veel meer weerstand in vergelijking met 45 graden bochten?
Dit alles wil ik IN mijn kast plaatsen (centurion 5) waarbij het rad onderin komt, op de lange kant. Kan ik nu het beste de 2 fans van binnen via rad naar buiten laten blazen of tussen kast en rad naar binnen zuigen?
Moet ik nog een oplossing zoeken om te ontluchten?
Hoe belangrijk/groot is het voordeel van een shroud voor de radiator? (het wordt wel errug krap in mijn kast).