[iPhone] Gegevens naar andere MobileMe account overzetten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Topicstarter
Hier bij mijn vraag. Ik heb me al helemaal ziek gegoogled en gedaan...

Ik heb op me Iphone 3g al me contacten staan+Agenda items etc... Deze moeten syncen met mobileMe.
Nu is het zo dat ik een typo had gemaakt tijdens de install van me iphone.... ( i know erg dom maar ja dislect en hyper ) en dat te samen zorgde er voor dat ik een Capital gebruikte die ik niet had moeten gebruiken in me gebruikers naam. Nu zet die al me contacten/iCal etc... Op het account met de typo....

Als ik dit account wil renamen en zeggen dat dit het nieuwe account is.. Wil die alles wat nu op me iphone staat overwritten... Maar dit wil ik juist niet!! ik wil dat die alles op mobile me overschrijft met de data die nu op mijn iphone staat. En dus niet anders om...

Ik snap echt niet hoe ik dit moet doen want ik kan niks vinden onder mobileme van neem gegevens over van iphone etc...

Kan iemand me hier mee helpen? of kent iemand dit probleem?

tnx alvast.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Het verhaal is me niet helemaal duidelijk. Hoe kunnen de gegevens op MobileMe gezet zijn, als je de verkeerde account gebruikt? Daar heb je dan toch geen password voor?

Anyway, je hebt de gegevens neem ik aan ook op je PC of Mac staan? Je kunt dan met deze tutorial de gegevens naar MobileMe sturen. Vervolgens stel je op de iPhone de juiste account in en kun je alles vanaf MobileMe laten overschrijven op je iPhone :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Topicstarter
Nou dat is het dus... Hij zet ze ook niet in mijn adress book op me mac of in ical.....
Hij synced alleen mail thats it... De rest dus niet...

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Topicstarter
Oke ben nu zover dat het oude account weg is...
En ik al me gegevens nog op me iphone heb staan. Maar nu wil ik dus al me gegevens van me iphone in me Mobile me hebben! En dus niks van wat in me mobile me staat op het moment... Dus alle contacten van me mobile me mogen weg etc.... en moet die vervangen met me contacten nu op mijn iphone...

Hij synced het dus ook niet met me Adress book op me Mac of met iCall op me mac...
En ik durf niet op sync te drukken want kan het niet gebruiken dat al me gegevens verloren gaan en ik al me contacten kwijt ben :(

Oooh om het mischien makelijker uit teleggen.
Ik wil de functie/zoek de functie overschrijf alles op mobile me met de gegevens van mijn iphone.
Dat is waar het kort op neer komt.

[ Voor 38% gewijzigd door Blerf op 08-12-2008 15:08 ]