Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb jaren een prepaid kaart gehad bij Vodafone eerst nog libertel.

Telefonisch heeft men mij toen een contract verkocht van 2 jaar.
Ik heb 3 maanden voor tijd opgezegd maar kon niet makkelijk kiezen bij wie of welk toestel.

Ik wilde terug naar prepaid en liet dat via 1200 weten, maar pas tegen de einddatum van mn contract .
Ik kreeg alleen te horen dat ik naar de winkel moest.

Nu ben ik sinds 6-12 jl dus geblokkeerd..

Wat kan ik doen om mijn telefoonnummer terug te krijgen ondanks de-activatie of blokkade ?

Ik las ergens dat men bij de telecomprovider verplicht tot een maand na afsluiting mijn nummer voor heraansluiting beschikbaar te houden.

Kan iemand me helpen met deze kwestie?

bedankt voor eventuele hulp

Verwijderd

Stuur ons even een mailtje of PM met je gegevens.
Dan gaan we direct kijken wat wij voor je kunnen betekenen.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:57
Wow snelle reactie van Vodafone.. Cave neemt bij zijn volgende abbo Vodafone mee in zijn rijtje...

Kan er ook bevestigd worden dat het numme rook niet direct gebruikt kan worden?

Ziggo heeft bij ons 1x het nummer weggegooid (ging perongeluk sorry meneer) maar het nummer was al vergeven zeiden ze. Naja mezelf bellen leverde gewoon resultaat op dat het nog niet in gebruik was. Maar na veel klagen etc hebben we wel ons oude nummer terug gekregen.

Verwijderd

Topicstarter
Snelle reactie?

Ik wacht de reply op de PM die ik vanavond gestuurd heb aan bovenstaande even af, daarna bericht ik de uitkomst hier.

Wow snelle reactie van Vodafone.. Cave neemt bij zijn volgende abbo Vodafone mee in zijn rijtje...

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig kreeg ik snel een reactie van Vodafone webrelations.

afgesproken is dat ik zonder nieuwe contractverplichtingen mijn nummer kan behouden, als prepaid.

bedankt A en collega.

[/quote]