Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook] Agenda item na verwijderen weer terug

Pagina: 1
Acties:

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13
Situatie
Outlook 2003
Exchange Server 2002 op SBS 2003 prem

Bij 1 agenda item, ingesteld met herinerring, die zich afspeelt in het verleden blijft het pop-up scherm komen met gemist. Opties: Over x tijd nogmaals herinerren of negeren. Bij negeren komt het bericht binnen 5 min weer naar voren. Bij "over twee uur nogmaals herinerren" komt het bericht wederom binnen 5 minuten naar boven.

Wanneer ik blader naar de datum waarop het evenement zich heeft afgespeelt en het item verwijder is deze succesvol verwijderd. Wanneer ik vervolgens binnen Outlook iets anders doe, zoals huidige datum in Agenda bekijken of naar Postvak In. Dan krijg ik weer dezelfde pop-up. Vervolgens ga ik weer naar de betreffende dag in het verleden van het evenement en daar staat het weer.

Dit geldt alleen voor dit geval, andere evenementen verwijderen e.d. gaat naar behoren zonder enige rare meldingen.

Geprobeerd
Gezocht op GoT
Gezocht op Google
Gezocht in KB's

Kan niks vinden wat deze symptonen heeft.

Komt iemand dit bekend voor of heeft iemand nog diagnostiche suggesties?

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Synchroniseer je wellicht met een mobile device, dat direct na het verwijderen het betreffende agenda-item terugplaatst?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13
AllSeeyinEye schreef op maandag 08 december 2008 @ 11:27:
Synchroniseer je wellicht met een mobile device, dat direct na het verwijderen het betreffende agenda-item terugplaatst?
We syncen met een S60 toestel. Deze maakt gebruik van het programma Roadsync welke alleen Mail synchroniseert.

Ik zal hier naar kijken, maar aangezien het puur voor dit ene item geldt en er op de GSM niet gebruik wordt gemaakt van de agenda functionaliteit (zelfs niet synchronisatie), ben ik bang dat dit niet de oplossing is.

Thanx voor je input though