18kwp solar, 9kw Panasonic WH-MDC09G3E5 voor 580m3 huis + 60m3 zwemvijver. Edel Water 200L SWW, Gas contract loos sinds 19/2/2019, Gas meter/leiding verwijderd 14/11/2019
Kunnen we misschien aan de hand van de proxy beheerder ongeveer inschatten hoeveel we geflushed hebben in totaal de afgelopen 2 dagen?

[ Voor 9% gewijzigd door x-RaY99 op 16-12-2008 09:13 ]
18kwp solar, 9kw Panasonic WH-MDC09G3E5 voor 580m3 huis + 60m3 zwemvijver. Edel Water 200L SWW, Gas contract loos sinds 19/2/2019, Gas meter/leiding verwijderd 14/11/2019
Hopelijk zijn ze wel snel up2date! overigens is de einddatum momenteel wel 19 Januari!
[ Voor 29% gewijzigd door Robinski op 16-12-2008 09:35 ]
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
[09:52] Just push the freakin' button!
Less = more
Ik weet niet hoe de DPC hitparade wordt samengesteld, maar kan me voorstellen dat tussenliggende DPCH's op deze manier afgeleid kunnen worden.
Anyone who uses the phrase "easy as taking candy from a baby" has never tried taking candy from a baby --- Robin Hood
Less = more
dan al?Robinski schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:32:
De server bij dnet zijn niet overstuur door de flush hoor, is gewoon weer een van de "gebruikelijke" outages!
Hopelijk zijn ze wel snel up2date! overigens is de einddatum momenteel wel 19 Januari!
Ook geinig... zit de html code te bekijken van die stats pagina's:
1
2
3
4
5
| <!-- IMPORTANT NOTE TO SCRIPTERS! This page, like many stats pages, has a version which is far more suitable for machine parsing. Please try the url: http://stats.distributed.net/participant/phistory_raw.php?project_id=$project_id&id=$id --> |
Nou... die andere stats pages met 'raw' data kan ik niet vinden...
[ Voor 7% gewijzigd door IWriteCode op 16-12-2008 10:33 ]
Less = more
Dus je gaat ook een paar leuke scriptjes in elkaar zetten!?Jamal schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:15:
Mja, dat is op basis van de output van gisteren... het zal wel ergens half februari worden...
Ook geinig... zit de html code te bekijken van die stats pagina's:
code:
1 2 3 4 5 <!-- IMPORTANT NOTE TO SCRIPTERS! This page, like many stats pages, has a version which is far more suitable for machine parsing. Please try the url: http://stats.distributed.net/participant/phistory_raw.php?project_id=$project_id&id=$id -->
Erg geinig!
Maar wat ik al zei... kan verder geen enkele pagina met die raw data vinden... dus dat wordt html parsen
Less = more
Ja, die had ik al :-) Maar kan verder niets aan raw dat vinden, maar goed... met wat regexps kom je ook een heel eind...
Mijn idee is om van alle teams / users alle data op te halen, en dan voor alle dagen de daily stats te kunnen reproduceren... die zouden dan (in theorie) overeen moeten komen met de stats zoals ze hier al dagelijks staan...
Het ophalen van de lijst voor OGR-26 is wel te doen... ... van RC-72 word je niet echt vrolijk...
[ Voor 8% gewijzigd door IWriteCode op 16-12-2008 14:29 ]
Less = more
Ikzelf heb liever xml ofzo, ik ben de laatste tijd nogal bezig in java, xml valt via JaxB makkelijk te implementeren!
Dat maakt het op zich wel een beetje lastig.....
Less = more
Je kan dus de historie niet gebruiken als basis voor DPCH's.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Beetje jammer ja, hopelijk komt dnet snel met een stats update, want het is zonde als onze "flush" niet in een DPCH komt.NightBird schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:27:
de historie die je bij de participants ziet is onafhankelijk van bij welk team ze zitten. Als je meerdere accounts gemerged hebt, waarbij de originele accounts niet bij het zelfde team zaten, zegt de individuele participant-historie dus niets over de score in de betreffende team-hitparade.
Je kan dus de historie niet gebruiken als basis voor DPCH's.
Zwak D.net, zwak.
Overdrijven is ook een vak.X-G schreef op woensdag 17 december 2008 @ 07:49:
Nou, en weer geen update van de stats. Dit vind ik wel heel erg poore stats support. Er zijn twee mensen die het ding weer aan kunnen zetten en beiden zijn ze niet ff bereid achter een computer te gaan zitten, in te loggen en de parser een duw te geven?
Zwak D.net, zwak.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
DPC zal wel aardig wat op stok hebben maar 'anderen' halen ook voorraad binnen.
Krijg je met zo'n kort project. Dan raken distributed computers op hol
[ Voor 11% gewijzigd door Ids Lupo op 17-12-2008 08:18 ]
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Ik vind het wel jammer dat ze geen .plan de deur uit doen... Ik bedoel, dan is er wat duidelijkheid bij de deelnemers hoe is wat...
[ Voor 47% gewijzigd door Reneger op 17-12-2008 09:07 ]
Less = more
De GO-2-PIPE oid, heeft +/- twee jaar op de plak gelegen!!!!
Hopelijk gebeurt dat niet met de OGR-NG MMX en de RC5 CUDA core.
Ik had overigens de OGR-NG MMX core (welke beschikbaar is in de public code) ook gecompiled!
Zie http://bugs.distributed.net/show_bug.cgi?id=4091
Al hoewel Die CUDA en Stream clients veel meer zoden aan de dijk zullen zetten.
En wat dringent nodig is, anders kunnen ze RC5 wel opdoeken.
Geen idee hoe dat precies uitpakt, omdat het niet lukt om de Win64 code te compileren (huidige code) omdat er het een en ander ontbreekt. Ik moet nog steeds uitzoeken wat precies, volgens mij was het assembly voor de CPU detectie of zo iets, maar misschien is het mogelijk om de function calls uit te schakelen voor Win64.
Wordt vervolgt (hoop ik)
En vervangende API calls inpatchen zou ook makkelijk te doen moeten zijn ...
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Zo gezegd, zo gedaan.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Had ik al verteld dat er nog geen stats zijn?Xaverius schreef op donderdag 18 december 2008 @ 08:40:
Mannen, zullen we afspreken dat de eerste poster van de dag meld dat er nog geen stats zijn in plaats van dat iedereen dit gaat roepen? Anders wordt het zo'n onzinnig topic.
Ik schakel trouwens weer terug naar mijn oude projectje, seti@home
[ Voor 9% gewijzigd door Keiichi op 18-12-2008 09:06 ]
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Enige reden ( behalve de stats =) ) ?Keiichi schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:05:
[...]
Had ik al verteld dat er nog geen stats zijn?
Ik schakel trouwens weer terug naar mijn oude projectje, seti@home
Om geen ellen lange discussies te voeren, het voelt bij dit project voor mij het beste aan om CPU tijd te doneren.
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Ondanks dat ik OGR "fan" ben, kun je voor die andere PC beter een ander projectje zoeken
EDIT: Dezelfde core is niet per definititie hetzelfde als "zonder aanpassingen" toch ?
[ Voor 22% gewijzigd door SKiLLa op 18-12-2008 12:29 ]
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Less = more
Volgens mij kan OGR-27 gewoon met deze client.SKiLLa schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:20:
Yep, dan moet de client geupdate worden, daar er nu nog helemaal geen OGR-27 in de client zit.
Ondanks dat ik OGR "fan" ben, kun je voor die andere PC beter een ander projectje zoeken
EDIT: Dezelfde core is niet per definititie hetzelfde als "zonder aanpassingen" toch ?
Overigens als je hem goed instelt dan laat je hem RC5 doen als er geen OGR werk meer is, wordt er tenminste nog iets "nuttigs" gedaan totdat je hem wel kan updaten.
Heb nog even verder in de code gekeken en het lijkt dat de client zo is ingesteld dat deze max OGR-28 aankan.OGR-NG is based on 256-bit bitmaps versus 160 bits for OGR/OGR-P2. This
change is aimed toward the search of rulers made of 26 marks or more. As a
result, existing cores are not compatible with OGR-NG.
Dus het lijkt er op dat je voorlopig nog wel verder kan met deze client
[ Voor 28% gewijzigd door Robinski op 18-12-2008 12:39 ]
Nogmaals bedankt
Edit
Zijn de stubs op dit moment enorm groot? Mijn E6600 is al ruim 2,5 uur bezig met 1 stub..
[ Voor 12% gewijzigd door nickb90 op 18-12-2008 14:28 ]
Hangt er van af waar je het bekijktnickb90 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:45:
Zijn de stubs op dit moment enorm groot? Mijn E6600 is al ruim 2,5 uur bezig met 1 stub..
Mijn persoonlijke proxy of de publieke proxy
Hier is een piek momenteel met de gemiddelde
Hier niet echt, wel is de grootste aan het pieken geweest:
[ Voor 4% gewijzigd door Robinski op 18-12-2008 14:35 ]
Jup... bij ons ook:Robinski schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:34:
[...]
Hangt er van af waar je het bekijkt![]()
Mijn persoonlijke proxy of de publieke proxy
Hier is een piek momenteel met de gemiddelde
[afbeelding]
Hier niet echt, wel is de grootste aan het pieken geweest:
[afbeelding]
Heeft ook een computer!
Die blauwe lijn is de grote van de stubs die uitgegeven worden toch? Dat verklaard ook wel dat het zolang duurt, 3 uur bezig op dit moment xD
Die blauwe lijn, is de gemiddelde grootte van de stubs die ingeleverd zijn.nickb90 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:14:
@robinski,
Die blauwe lijn is de grote van de stubs die uitgegeven worden toch? Dat verklaard ook wel dat het zolang duurt, 3 uur bezig op dit moment xD
Die rode en zwarte zijn de kleinste of grootste die ingeleverd zijn die dag.
Poll: Wanneer worden de stats geupdate?
• morgen 19 december 2008
• overmorgen 20 december 2008
• nog voor kerst
• 1e kerst dag
• 2e kerst dag
• tussen kerst en oud en nieuw
• oudjaarsdag
• nieuwjaarsdag
• ergens in 2009
• nog later... :(
Ook een poll maken? Klik hier
Less = more
[19:59] <RHarmsen> Oo... they even started a poll on when stats are coming back; Jamal in "\[OGR-26] Hitparade van week 50"
... een en ander geblaat...
[20:03] <+dctievent> .plan updated: mikereed (at http://n0cgi.distributed....-finger.cgi?user=mikereed )
Our stats system has not been updating since December 13th. We are working to
resolve this and will post a further update in due course. We apologise for
any inconvenience this may cause.
[OGR-26] Hitparade van week 50 deel 2
Less = more
Mja, als die er al komt, dan zal denk ik nog steeds niet iedereen daar op flushen... dan zegt het op zich wel wat meer... maar nog niet alles... die gasten vannickb90 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:36:
als we een centrale proxy hadden, dan hadden we toch wel stats gehad? of niet.. misschien is dit ook een mooie reden om het te realiseren voor OGR-27..?
Less = more
Maar d.net is wel vaker traag met het repareren van stats

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Less = more
Dan zal de rest ook wel volgen..
Zo gezegd, zo gedaan.
\[OGR-26] Hitparade van week 51
[ Voor 98% gewijzigd door IWriteCode op 19-12-2008 08:33 ]
Less = more