Mijn internet loopt om de zoveel minuten vast, alle schermpjes van IE die ik dan open heb staan worden automatisch gesloten, dit is redelijk irritant als je net ergens mee bezig bent.
Telkens komt er dan deze melding;
Toch zit ik dus met het vervelende probleem dat het surfen op mijn internet hierdoor belemmerd wordt.
Iemand tips, suggesties of een idee how to get rid of this?
Telkens komt er dan deze melding;
Ik heb hier echter geen zin in, want wat is dat NOD32 Antivirus System? Ik weet helemaal niet dat ik dit op mijn pc heb? Ik heb al gezocht of ik het er ergens kan afgooien maar nee, nergens ook maar een map te vinden omtrend NOD32 Antivirus System of Eset.Download de updates voor NOD32 Antivirus System.
Dit probleem is veroorzaakt door NOD32 Antivirus System. NOD32 Antivirus System is gemaakt door Eset.
Oplossing
--------------------------------------------------------------------------------
U kunt een nieuwere versie van NOD32 Antivirus System downloaden om dit probleem op te lossen. Eset raadt u aan de nieuwste versie van NOD32 Antivirus System te gebruiken voor een betere beveiliging en stabiliteit.
Ga naar de volgende website voor een update van NOD32 Antivirus System:
Eset
--------------------------------------------------------------------------------
Toch zit ik dus met het vervelende probleem dat het surfen op mijn internet hierdoor belemmerd wordt.
Iemand tips, suggesties of een idee how to get rid of this?