Welke printers kunnen full a4 printen?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 19:36
Hej ppls,
welke printers zoals de Epson Stylus Photo 890 ( http://www.epson.nl/product/printer/styph890/index.htm ) kunnen full a4 printen? dus zonder verplichte wit marges aan de zijkant? Of is epson het enige merk? en wat vinden jullie van de prestaties van de laatste epson printers? want met de stylus 1 heb ik nog al wat problemen gekregen na 2 maanden omdat de kop gewoon niet in de cardridge zit en dus snel verslijt...

Grtz Uhmie

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 19:36
Is er dan helemaal niemand? die nog andere merken weten die dit ondersteunen? of bestaan er gewoon geen andere merken? :(

GrTz.. uhmmie

Currently playing: MTG Arena (PC)

Verwijderd

Je moet een A3 printer nemen, dan weet je zeker dat het kan. Op A3 of A4+ printen en dan bijsnijden. Een standaard printer kan volgens mij niet tot aan de rand printen, veel te link. Zelfs in de drukkerij-wereld wordt er op groter formaat papier gedrukt en dan bijgesneden.

Ik heb een Epson Stylus Photo 1270 (A3, USB) en die is voor foto-afdrukken uitstekend. Voor veelvuldig tekst printen zou ik een ander model nemen, van Epson of HP bijv.

[edit:]
Ik zie niet dat die printer die jij noemt echt full-A4 kan printen zonder witmarges. ik quote:
max. afdrukbereik: 204 x 291 mm (A4)
Minimale paginamarges: 3,0 mm (boven, onder, links en rechts), zonder randen (0 mm) bij een overeenkomstige (0 mm) bij een overeenkomstige
Beetje vage tekst is dit, maar als het maximale afdrukbereik 204x291 mm is, dan drukt hij een A4 (210x297 mm) dus niet zonder witranden/marges af.