Toon posts:

c# .NET order by probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het maken van een programma.
In dit programma heb ik een gridview, met daarin bedrijven met bijbehorende vestigingen.
ik wil sorteren op bedrijven en vestigingen die daarbij hoort.

Bijv:

Aangemaakte volgorde bederijven(dus volgorde Company ID's):

1. Hoofdbedrijf 1.
2. Hoofdbedrijf 2.
3. Vestiging bij hoofdbedrijf 1.
4. Vestiging bij hoofdbedrijf 2.

Hierboven zie je een voorbeeld van hoe het er nu uitziet in het gridview, maar ik zou liever dit zien:

1. Hoofdbedrijf 1.
2. Vestiging bij hoofdbedrijf 1.
3. Hoofdbedrijf 2.
4. Vestiging bij hoofdbedrijf 2.

Kan iemand me hiermee helpen? Als je meer informatie nodig hebt laat maar weten.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/08/1228724880-480.jpg

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
GoT is geen persoonlijke helpdesk waar me mensen aan het handje nemen naar een oplossing;
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 09:43:
Als je meer informatie nodig hebt laat maar weten.
Zoals je in onze Quickstart zult lezen zien we graag wat je zélf al hebt geprobeerd en wat er niet werkt(e) en waarom; of je al iets gezocht hebt en waarom dat niet voldeed aan je wensen enzovoorts. Nu "dump" je gewoon een vraag en vraag je aan ons of wij het even voor je oplossen en daar doen we hier (dus) niet aan ;)

Omdat ik dus je eigen inzet en daarbij een boel informatie mis in je topic zet ik het op slot; je bent van harte welkom om een nieuw topic te openen, maar hou dan wel even onze Quickstart in je achterhoofd als je dat doet.

BTW: ik weet niet wat het precies inhoudt, maar de velden Establishments, SuperUserID en Employees duiden op een brak datamodel.

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 08-12-2008 10:05 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.