Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

(Vista X64) Hulp i.v.m. iso bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

Verwijderd

Topicstarter
Vraag aan de mede-tweakers...

Wie kan me helpen aan het DVD iso bestand X64 (dutch), 1 van mijn kinderen heeft mijn dvd te pakken gekregen en is hierop kwistig aan het kleuren geweest. Ik zelf ben werkzaam bij een bedrijf die wel een technet abbo heeft alleen is deze versie (voorheen wel) daar niet meer te downloaden (wel de business edition). Voor de goede orde, ik vraag hier niet om illegale zaken !! Ik ben in het bezit van alle legale licentiesleutels hiervoor (home premium en ultimate).

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

:w Welkom op GoT.

Legaal of illegaal, GoT is géén helpdesk waar je eventjes een CD/DVD kunt regelen. Daar zijn én legale én illegale kanalen voor.

Volgens mij staan op de Vista DVD alle versies maar kun je alleen de versie gebruiken waarvoor een licentie is afgegeven.

Uit de FAQ:
Bij het installeren kan ik de Ultimate versie installeren terwijl ik maar de Home Basic heb gekocht!
Dit klopt - de DVD van de standaard consumenten versies (Home Basic, Home Premium, Home Premium N, Business en Ultimate) staan allemaal op een en dezelfde DVD. Afhankelijk van de editie die jij kiest worden dus bepaalde features wel of niet geinstalleerd.

Let echter wel op - na 30 dagen zal Windows Vista geactiveerd moeten worden - als jouw productkey dan niet overeenkomt met de versie die jij geinstalleerd hebt, dan kan je niet activeren en zal Windows Vista in reduced functionality mode gaan. Het is echter wel een leuke manier om even een 'duurdere' Windows Vista versie uit te proberen.

[ Voor 57% gewijzigd door Guardian Angel op 08-12-2008 09:26 ]

ARME AOW’er

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Net even gekeken op Technet, de DVD staat er gewoon op...
Windows Vista (x64) - DVD (Dutch)
Includes: Home Basic; Home Premium; Business-Retail; Ultimate;
Je zou hem dus gewoon moeten kunnen downloaden. Alternatief zijn er gewoon mediakits te koop bij elke goede retailer, kost iets van 20 euro...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op maandag 08 december 2008 @ 09:18:
:w Welkom op GoT.

Legaal of illegaal, GoT is géén helpdesk waar je eventjes een CD/DVD kunt regelen. Daar zijn én legale én illegale kanalen voor.

Volgens mij staan op de Vista DVD alle versies maar kun je alleen de versie gebruiken waarvoor een licentie is afgegeven.
Bedoelingen zijn wel goed.....(soms help ik anderen ook uit de brand, zit gewoon in het aard van het beestje)..
Deze reactie(s) zaten in de lijn der verwachting. Ik wil bewust niet de illegale kanalen opzoeken.......

Verwijderd

Topicstarter
Question Mark schreef op maandag 08 december 2008 @ 09:23:

[...]

Je zou hem dus gewoon moeten kunnen downloaden. Alternatief zijn er gewoon mediakits te koop bij elke goede retailer, kost iets van 20 euro...

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 09:26:
[...]
Bedoelingen zijn wel goed.....(soms help ik anderen ook uit de brand, zit gewoon in het aard van het beestje)..
Deze reactie(s) zaten in de lijn der verwachting. Ik wil bewust niet de illegale kanalen opzoeken.......
Vast wel. Aangezien "wij" niet weten wat jij met die DVD gaat doen en of je de vereiste licenties daadwerkelijk hebt blijft het illegaal totdat het tegendeel is bewezen en dat kan je, helaas voor jou, niet.

Buren, familie, kennissen maar eens vragen. Dat zou ik tenminste doen in jouw geval.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Question Mark schreef op maandag 08 december 2008 @ 09:23:

[...]

Mediakit ? Als iemand zo vriendelijk zo willen zijn om wat dat betreft deze leek even de weg te wijzen waar hij dit dan kan vinden......Alvast bedankt....

Verwijderd

Topicstarter

Uit de FAQ:

[...]
[/quote]

Dat klopt, alleen is hier ook weer een onderscheid tussen een dvd van X86 of X64....

Beide heb ik, alleen de X64 is om zeep geholpen door 1 van mijn 3,5 oude kleur turfje....

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 09:31:
[...]
Mediakit ? Als iemand zo vriendelijk zo willen zijn om wat dat betreft deze leek even de weg te wijzen waar hij dit dan kan vinden......Alvast bedankt....
http://www.microsoft.com/...3/ordermedia/default.mspx :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 11:15

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Als het een retail versie betreft kun je gewoon MS bellen, de situatie uitleggen. Ze sturen dan een replacement op (waarbij jij de kosten voor het versturen en evt. administratiekosten moet betalen). Als je een OEM-versie hebt, zul je bij de verkoper te rade moeten gaan.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

dus :)

Bellen maar :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.