Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Driverprobleem Vivanco Pro USB2 DVB-T (LifeView TV Walker)

Pagina: 1
Acties:

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:32

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Ik heb een USB DVB-T tuner (zonder cd) en ik kan de drivers niet vinden. Het is type Vivanco Pro USB2 DVB-T, hij lijkt erg op de LifeView TV Walker Q DVB-T, drivers hiervoor heb ik geprobeerd maar willen niet echt lukken.

Ik heb hier iets gevonden, maar van de problemen daar heb ik geen last. Op dit Duitse forum staan wat links naar drivers, het lijkt daar te werken, maar de links zijn allemaal dood.

Websites als driverguide.com etc heb ik ook al afgezocht. Heeft iemand de juiste drivers misschien, of weet iemand nog iets waar ik kan zoeken?

PS. Ik heb Windowx XP SP3.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01:32
Misschien handig om gewoon op de site van Vivanco te kijken?
(ps. op de amerikaanse .com site staan ze niet aangezien ze in de VS geen dvb-t kennen.)

Anyway, hierbij de link naar de drivers: http://www.vivanco.de/ic_...Treiber%20EDv%2021337.zip
En als ik toch bezig ben hier ook de software: http://www.vivanco.de/ic_...ver/DTV%20EDV%2021337.zip

Veel success.

[ Voor 18% gewijzigd door Vorlon op 08-12-2008 12:55 . Reden: Software is ook wel handig erbij. ]

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:32

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
You're my hero!!
De US site en de .com.tw site heb ik idd gehad. Nooit aan een duitse site oid gedacht.

Super bedankt!

Nu even een kanalenlijst zien te vinden...Hier staan alleen UK/Taiwan etc lijsten in....

[ Voor 27% gewijzigd door Ypho op 08-12-2008 14:24 . Reden: Typo ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android