ik ga vandaag even een nieuwe printertje aanschaffen. En ik vroeg mij af wat voor printer ik zou nemen. Het liefst een HP want daar heb ik goede ervaring mee. Mijn budget ligt rond de 500 gulden.
hij zal vooral worden gebruikt voor het afdrukken van tekst. Met af en toe wat kleurenfoto's of tekeningen. Dus hij moet vooral snel zijn.
en dan hebben we ook nog de prijs/prijs-van-inkt-verhouding
. Wat voor ervaringen hebben jullie met navulinkt? Dit kun je voor ongeveer 30 tot 40 piek kopen maar heb ik nooit uitgeprobeerd.
Alvast bedankt
..en o ja..
heeft iemand ervaring met het aansluiten van een printertje op een freesco router waardoor je -na het installeren van speciale software- via het hele netwerk gebruik ervan kan maken? Zo ja, hoe zit dat dan met de speciale instellingen van de printer. Ik neem aan dat je dan bepaalde opties van bijvoorbeeld het hp control panel zoals econofast (660c tijd
) etc niet meer kan gebruiken?
hij zal vooral worden gebruikt voor het afdrukken van tekst. Met af en toe wat kleurenfoto's of tekeningen. Dus hij moet vooral snel zijn.
en dan hebben we ook nog de prijs/prijs-van-inkt-verhouding
Alvast bedankt
..en o ja..
heeft iemand ervaring met het aansluiten van een printertje op een freesco router waardoor je -na het installeren van speciale software- via het hele netwerk gebruik ervan kan maken? Zo ja, hoe zit dat dan met de speciale instellingen van de printer. Ik neem aan dat je dan bepaalde opties van bijvoorbeeld het hp control panel zoals econofast (660c tijd