Hoeveel byte kan gemiddeld op een a4-tje?

Pagina: 1
Acties:
  • 745 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192407

Topicstarter
Goedenavond allemaal,

Ik ben nieuwsgierig naar hoeveel byte er gemiddeld op een A4-tje kan.
Ik heb allereerst geprobeerd om te kijken hoeveel A's er op een pagina kan, maar dit is natuurlijk anders dan wanneer ik er W's in gooi. Dus nu wil ik weten hoeveel tekst er gemiddeld op een A4-tje kan (gaarne met behulp van het ASCII tabel)
Ik heb lopen googlen en nog eens lopen googlen maar ik kom er echt helemaal niet uit.

Ik moet namelijk weten hoeveel A4tjes er ongeveer op een Chipkaar van 1280 byte kan.
Zou je ook zo vriendelijk willen zijn om de uitwerking erbij te zetten _/-\o_

Alvast bedankt.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 192407 op 07-12-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Dat hangt er sterk vanaf wat voor lettertype (en welke -grootte!) je gebruikt. Van 'standaard' tekst gaan er ongeveer 4000 karakters op en A4. Dus er gaat iets meer dan een kwart velletje op jouw chipkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 17:56

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dit lijkt erg veel " help mij met mijn huiswerk" topic en dat is nu net niet de bedoeling hier op GoT, ik zou zeggen denk er eerst eens goed over na. Er zal met Google vast en zeker te vinden zijn hoeveel karacters er gemiddeld op een A4 passen. Dit topic gaat dan ook op slot.

P.s. Zoals Mijzelf al aangeeft ligt het ook aan de karakter grote hoeveel er op een A4 kunnen. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door _Dune_ op 07-12-2008 21:29 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.