Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cola gemorst over G15, kapot?

Pagina: 1
Acties:

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hallo allemaal,

Gisternacht heb ik een groot glas cola omgestoten en er is een hoop over mijn tobo gegaan, voornamelijk het linkerdeel (wasd kant). Heb tobo meteen op de kop gehouden en usb eruit getrokken. In het begin leek het mee te vallen, maar laterna ging het echt rare fratsen vertonen...

Sommige toetsen doen het helemaal niet en zodra ik mijn tobo inplug gaat ook mijn muis rare dingen doen (op het moment dat ik klik met links selecteert ie alles etc.) Zit dus iets goed mis.

Nu heb ik hem net helemaal opgeschroefd en tot op het einde na kon ik niets vinden dat een aanleiding gaf voor de mankementen. Toen zag ik dus dit:

Afbeeldingslocatie: http://i226.photobucket.com/albums/dd299/ThunderDaan/Fotos-0001-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i226.photobucket.com/albums/dd299/ThunderDaan/Fotos-0002-2.jpg

Je ziet het, het lijkt wel doorgebrand. Komt misschien door het zuur in cola die dit goedje aantast? (Edit: Inmiddels heb ik met vochtige wattenstaafjes de vlekken ietswat kunnen weghalen maar er zit nogsteeds genoeg, dit is echt ingebrand denk ik)

Heb geen idee wat voor materiaal dit is misschien weten jullie het.

Nu komt mijn vraag, valt dit nog te redden of is dit einde oefening? Dit is het enige wat aangetast is, voor zover ik heb kunnen vinden. Ik neem aan dat dit niet te verkrijgen is bij logitech en zal ik dus een 2e hands G15v1 moeten zoeken ofzo.

Ik hoor graag van mensen die misschien ervaringen hebben of weten wat hier nog aan te repareren valt een reactie! Bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door peakaboo op 15-01-2009 17:04 ]

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Vraag het aan Logitech zelf...misschien heb je mazzel.

Mijn ervaring met dit soort dingen is meestal rijp voor de sloop.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• peakaboo
  • Niet online
RoadKill21 schreef op zondag 07 december 2008 @ 20:44:
Vraag het aan Logitech zelf...misschien heb je mazzel.

Mijn ervaring met dit soort dingen is meestal rijp voor de sloop.
Ga ik ook doen, maar ik wil kijken of ik dit zelf kan oplossen. En of het uberhaupt wel op de lossen valt. Als ik een 2e hands hiervoor zou moeten kopen vanwege de onderdelen dat is het niet waard, dan kan ik net zo goed een nieuwe kopen (ander merk).

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Jaren terug heb ik de print van een afstandsbediening geschuurd (het ding wat helemaal gaar door natte handen ofzo), het gevolg was dat een aantal knoppen het weer deden. Als Logitech of iemand anders geen beter plan heeft zou je het kunnen proberen. Eventueel daarna zelf met draden of tin de banen die écht stuk zijn weer aanleggen.

• peakaboo
  • Niet online
Oke bedankt voor je tip, ik ga kijken of dit effect heeft. Krijg morgen de razer lycosa binnen.

[ Voor 22% gewijzigd door peakaboo op 15-01-2009 16:42 ]