Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Had er ff een lapje overheen gehaald. Op de laatste zie je de vuile veeg!
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Leuke reeks, voorkeur voor je 4e en 6e!!
Binnenkort moet in de nieuwe M3 van mijn schoonbroer erop zetten, hopelijk lukken ze even goed
Binnenkort moet in de nieuwe M3 van mijn schoonbroer erop zetten, hopelijk lukken ze even goed
Nice!
#8 is in Leidsche Rijn achter de Hessing toch? Dat terrein van #1 en 7 ook? Jammer dat je geen foto bij de Volvo dealer daar heb gemaakt. Is een mooi pand.
#8 is in Leidsche Rijn achter de Hessing toch? Dat terrein van #1 en 7 ook? Jammer dat je geen foto bij de Volvo dealer daar heb gemaakt. Is een mooi pand.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Klopt, achter het geluidscherm op #8 ligt de A2. Parkeerplaatsen van #1 en 7 liggen verderop aan de andere kant van de A2.
een goede lokatie is heel belangrijk voor dit soort series, en jij hebt een uitstekende lokatie gevonden, vind ik. Prima serie!
Hier staat tekst
eindelijk iets waar ik me in kan vinden. 
Ik vind het leuke foto's en je speelt leuk met licht #6 maar die auto leent zich voor veel betere composities. ik zou dan ook wat dichterbij komen, #8 springt er voor mij dan ook uit! #2 vind ik de slechtste en eigelijk niet in het geheel passen.
dichterbij de auto komen en gebruik maken van de lijnen van de auto.
Ik vind het leuke foto's en je speelt leuk met licht #6 maar die auto leent zich voor veel betere composities. ik zou dan ook wat dichterbij komen, #8 springt er voor mij dan ook uit! #2 vind ik de slechtste en eigelijk niet in het geheel passen.
Kan zo uit een folder komen, zeer netjes imho..... en dat Hessing had ik ook al herkend ook al woon ik 30km verderop 
(ik ga nog weleens karten in Maarssen dus dan kom je er langs)
Plus het feit dat ik het een leuke auto vind, alleen zelf niet kan betalen
(ik ga nog weleens karten in Maarssen dus dan kom je er langs)
Plus het feit dat ik het een leuke auto vind, alleen zelf niet kan betalen
I love watercooling
Ik doe dit gewoon te weinig, zodoende vergeet ik zelfs dingen, zoals een behoorlijke shot van de gehele achterkant terwijl die best bijzonder is aan deze auto.Michieleke schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:53:
eindelijk iets waar ik me in kan vinden.
De volgende keer, wanneer ik tijd heb en de zon schijnt, zal ik je tip te harte nemen en mij focussen op dichterbij en het lijnenspel van de carrosserie (en niet te vergeten de achterkant). Want ik ben het met je eens dat daar ook vast wel wat leuks mee te doen is. Gisteren trok ik er zonder plan op uit en dan ga je dingen vergeten en of missen.
Voor een testcase zeker niet gek, #1 vind ik erg sterk zelfs. Vergeet ook niet om op details te letten, zoals je achtergrond bij close-ups of de stand van je wielen.
Ik vind nummer 1 en 7 heel erg sterke foto's, vooral nummer 1 ademt een mooie sfeer uit. Ik zou wel je dealer een tik op de vingers geven wegens het niet gebruiken van plaklood op je mooie wielen (zie foto 2).
1 is sterk, komt ook vooral door de lijnen op 't dak. De rest van de serie is technisch van goede kwaliteit, er is over nagedacht, de nabewerking is verzorgd, en toch doet 't me bijzonder weinig, weet alleen niet zo heel goed waarom.Megaflix schreef op woensdag 10 december 2008 @ 18:37:
Ik vind nummer 1 en 7 heel erg sterke foto's, vooral nummer 1 ademt een mooie sfeer uit.
Ja... goed... ik heb werkelijk geen idee waar je 't over hebt. Er zit toch altijd lood op autowielen?Ik zou wel je dealer een tik op de vingers geven wegens het niet gebruiken van plaklood op je mooie wielen (zie foto 2).
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Nu zit het loodje aan de buitenkant geklemd, je kan ook een loodje aan de binnenkant uit het zicht plakken. Dat wordt meestal gedaan bij LM-wielen omdat dat mooier is dan bovenstaand loodje, die zijn voor stalen wielen met/zonder dop wel prima.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Pagina: 1