Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan voor op mijn (kleine) slaapkamer in huis een LCD TV voor aan de muur te kopen.

Ik heb erg goede ervaringen met Samsung (LE32R82B) en kwam de Samsung SyncMaster T220HD tegen.

In principe schijnt dit een PC-monitor te zijn met DVB-T- en kabelaansluiting.

Ik ben er nog niet achter hoe het geluid is, of hij SCART heeft en of hij aan de muur te bevestigen is...

Mijn vraag aan jullie: wie weet dit en is dit een goede aanschaf, mensen met ervaringen?

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:24
Heb een T200HD, bevalt goed ;) Beeld is goed, mooi design, precies wat ik zocht :P

Let wel: Niet voor de muur geschikt. Wel met scart.

[ Voor 25% gewijzigd door RetroTycoon op 22-12-2008 19:43 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:05
Hij heeft scart, is niet aan de muur te bevestigen en zoals bij alle (nieuwe) Samsung tv's is het geluid niet denderend, dus daar moet je niet al te veel van verwachten.

The devil is in the details.

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-12 22:19
Hahn schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:43:
Hij heeft scart, is niet aan de muur te bevestigen en zoals bij alle (nieuwe) Samsung tv's is het geluid niet denderend, dus daar moet je niet al te veel van verwachten.
Deze TV kan wel worden opgehangen. Doormiddel van de WMB1900. Wel zoeken voordat je iets begint te roepen 8)7 :P.

• Hahn
Er zitten geen standaard gaten voor muurbeugels op de achterkant, dat er dan alternatieven methodes zijn is leuk, maar zo kan je van elke tv wel zeggen dat ie hoe dan ook ophangbaar is.

• WidgetTWW
Hahn schreef op maandag 22 december 2008 @ 23:49:
Er zitten geen standaard gaten voor muurbeugels op de achterkant, dat er dan alternatieven methodes zijn is leuk, maar zo kan je van elke tv wel zeggen dat ie hoe dan ook ophangbaar is.
Ja, maar dan moet je niet zeggen dat ie niet opgehangen kan worden. De WMB1900 is een ophangbeugel van samsung zelf en een prima oplossing.

• Hahn
Is dat ding wel in Nederland te koop? De enige links die ik vind zijn duits.

• WidgetTWW
Hahn schreef op maandag 22 december 2008 @ 23:59:
Is dat ding wel in Nederland te koop? De enige links die ik vind zijn duits.
Jepz gewoon bij de mediamarkt erbij gekocht. WMB1900T/EN dit is beter zoeken. Dan krijg je heel veel hits!

[ Voor 11% gewijzigd door WidgetTWW op 23-12-2008 00:03 ]

• Hahn
Niet in Rotterdam dan zeker? Want ik werk bij de Media Markt op de tv-afdeling, dus ik krijg wel vaker de vraag of die tv opgehangen kan worden en wij hebben daar geen oplossing voor.

• WidgetTWW
Utrecht for the win:p. Gewoon die dingen laten inkopen. Werkt perfect. Je hangt de beugel aan de wand, voet eronderuit en dan klik je m zo in de beugel.

[ Voor 99% gewijzigd door WidgetTWW op 23-12-2008 00:15 ]

Pagina: 1