Ben al een aantal jaren in bezit van een Dell 8300 systeem, en eerlijk gezegd doet hij het nogsteeds prima. Heb alleen sinds kort een nieuwe videokaart moeten kopen omdat de oude (Radeon 9800 pro) oververhit is geraakt. Nu is het volgens mij ook vrij warm in de kast, en zeker nu de nieuwe videokaart (Radeon X1950 pro) erin zit. Dit is namelijk nogal een grote kaart en blokkeert de luchtstroom ongetwijfeld. Dus eigenlijk wil ik de koeling in de kast verbeteren. Wat kan ik het beste hiervoor gebruiken? Even op een rijtje:
* Videokaart Radeon X1950 pro
* Pentium 4 - 3 GHz HT
* 2 HD's
* 2 DVD
Verder is alles nog orrigineel (voeding mobo etc.). Hoe kan ik mijn kast het makkelijkst koel krijgen (behalve door de kast open te zetten en uit het raam hangen).
PS. Als ik COD 4 speel met matige graphics dan is de GK ongeveer 90 graden, en soms schakelt hij het beeld uit, dus dat de koeling beter moet is volgens mij duidelijk?
* Videokaart Radeon X1950 pro
* Pentium 4 - 3 GHz HT
* 2 HD's
* 2 DVD
Verder is alles nog orrigineel (voeding mobo etc.). Hoe kan ik mijn kast het makkelijkst koel krijgen (behalve door de kast open te zetten en uit het raam hangen).
PS. Als ik COD 4 speel met matige graphics dan is de GK ongeveer 90 graden, en soms schakelt hij het beeld uit, dus dat de koeling beter moet is volgens mij duidelijk?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2008 18:52 . Reden: Iets vergeten ]