Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] suggesties winkelmandje

Pagina: 1
Acties:

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik had twee suggesties voor het winkelmandje.

1) Zou het een goed idee zijn om op prijs te sorteren in je winkelmandje? Dit zou handig zijn als je een aantal producten (> 5) hebt waarbij je wil kijken wat de volgorde is van goedkoopste naar minder goedkoop.

2) Mijn tweede suggestie is hoe jullie erover denken om met de producten die in je winkelmandje zitten kan vergelijken? Wellicht beperkt is tot dezelfde categorie producten en met een beperkt aantal bijv. max. 5 ofzo. Dit kan handig zijn als je een product dat je zoekt (bijv een laptop) even "goed" de specs naast elkaar kan zetten. Met "goed" bedoel ik dat het per product de hoeveel specs ingevuld is kan verschillen waardoor de hele tabel verschuift, vergelijken kan dan iets minder makkelijker zijn.

Hoe denken jullie hierover?

Verwijderd

3) Winkelmandje koppelen aan je profiel, zodat je overal dezelfde winkelmand hebt. En meerdere winkelmandjes mogelijk maken.

• Regeneration
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 18:25:
3) Winkelmandje koppelen aan je profiel, zodat je overal dezelfde winkelmand hebt.
Dat vind ik ook een goede suggestie. Daar had ik laatst ook mee te maken.
En meerdere winkelmandjes mogelijk maken.
Dit is eerder voorgesteld, er zou hierover nagedacht worden.

In principe kunnen deze punten die je hier noemt wel opgelost worden doordat je je winkelmand kan importeren. Dit kan je vinden helemaal onderaan je winkelmandje:
Winkelmand importeren

Je kunt de inhoud van de winkelmand op een later tijdstip opnieuw importeren door de URL onder deze link door je browser te laten bezoeken.
En deze link ergens te bewaren bijv. in je notepad op het forum, of je mail het naar jezelf. Ideaal is het niet, dat kan ik niet ontkennen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

De meeste van deze ideeën staan al in devtrack. Het ligt zeker in onze bedoeling om de functionaliteit van het winkelmandje verder uit te breiden en te verbeteren :)

Intentionally left blank

• Regeneration
  • Niet online
crisp schreef op zondag 07 december 2008 @ 21:40:
De meeste van deze ideeën staan al in devtrack. Het ligt zeker in onze bedoeling om de functionaliteit van het winkelmandje verder uit te breiden en te verbeteren :)
Ah ok, devtrack inderdaad, daar was ik vergeten te searchen. Hier op GoT had ik het wel gedaan. Bedankt voor het melden. :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Regeneration schreef op zondag 07 december 2008 @ 18:22:

2) Mijn tweede suggestie is hoe jullie erover denken om met de producten die in je winkelmandje zitten kan vergelijken?
In de toekomst willen we zeker het vergelijken van producten mogelijk maken. Het is echter makkelijker om dit (ook) direct vanuit de zoekresultaten te kunnen doen.

• Regeneration
  • Niet online
Femme schreef op maandag 08 december 2008 @ 00:18:
[...]

In de toekomst willen we zeker het vergelijken van producten mogelijk maken. Het is echter makkelijker om dit (ook) direct vanuit de zoekresultaten te kunnen doen.
Het (ook kunnen) vergelijken bij de producten / zoekresultaten zou inderdaad ook een mooie feature zijn. :)
Pagina: 1