Toon posts:

Hoe moet ik mijn apparatuur aansluiten?

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik mijn apparatuur aansluiten voor eventueel digitaal beeld en geluid.
Philips LCD TV, 32PFL7403D
Topfield TF 5010 PVR Masterpiece ontvanger (schotel)
DVD speler JVC XV-S302
Receiver JVC RX-7022R
Home cinnema system van JBL SUB138.

Heb sinds kort een nieuwe tv, met vele mogelijkheden, alleen heeft de rest niet deze aansluitingen.
Had voorheen alles analoog, echter na het aansluiten van deze nieuwe tv, krijg ik het niet meer voor elkaar.
Ben hier dan ook niet echt handig in en zou ook niemand in mijn vriendenkring weten, welke mij even zou kunnen helpen.

Vriendelijke groet,

Harm

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:53
Je zou natuurlijk eens de handleiding(en) kunnen lezen (en niet alleen even doorbladeren) ?

Als je wat beter uitlegt waar nou het probleem ligt bij het aansluiten (waar gaat het dan mis/lukt het niet) en welke kabels je precies gebruikt, valt hier wellicht al wat meer mee te doen.

Er zijn in ieder geval meerdere manieren waarop je beeld en geluid van deze apparaten kan aansluiten op elkaar, en de handleidingen zouden voldoende uitkomst moeten bieden.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:23

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi en welkom op GoT.

Dit forum is een discussie forum, en nooit bedoeld als "wie verteld mij hoe dit moet" forum. Er wordt dus enige zelfwerkzaamheid verwacht. Handleidingen lezen, een middagje zitten en proberen bijvoorbeeld.

En, ik wijs je even op Registratievoorwaarden / korte FAQ en Het algemeen beleid.
Ook wil ik je wijzen op AUD beleid. Dan snap je ook waarom dit topic gesloten wordt.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.