Gamelaptop

Pagina: 1
Acties:
  • 484 views

• Sjoerdos
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Wat vinden jullie van gamen op een laptop: een Toshiba Qosmio X300-12C?
Ik ga binnenkort een laptop aanschaffen, en mijn pc is wel afgeschreven.
Een laptop voor handbaarheid, naar iemand mee te kunnen nemen, en studie. Maar ik wil ook wel gamen, dat kan niet met de pc die ik nu heb, nu denk ik 2 vliegen in 1 klap te kunnen slaan met een gamelaptop, is dit wel zo? Advies en ervaringen zeer welkom. Graag wordt de nieuwe aanschaf een toshiba, gezien financiële redenen.

Heb je dus ervaringen of advies? Reageer aub.

Alvast bedankt, Sjoerd

iRacing Profiel

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-01 01:48

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wat is er nu anders in CSL?, CSL Beleid en CSL FAQ doornemen:
quote: FAQ
In het CSL Beleid staat de volgende tekst: Wat moet ik kopen? / Welke moet ik nemen? Upgraden?. Hierin wordt aangegeven dat men geen topics op GoT meer mag openen met de vraag of een bepaald systeem goed is.

Naast een HOWTO voor desktop PC's is er ook een FAQ geschreven welke zich enkel richt op notebooks. Deze is hier te vinden. Tevens bieden de ervaringtopics informatie over courante notebooks. De site Notebook Review is ook erg handig.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:48
daar kun je wel aardig mee gamen ja, maar dit soort topics zijn niet toegestaan, zie post boven mij;)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken..

Dit topic is gesloten.