Product dubbel in Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 10:40
Normaal gesproken meld ik fouten via de knop meld verkeerde prijs etc. Maar omdat het hier gaat om een product wat dubbel vermeld staat en dus gewoon samen gevoegd moet worden leek het me meer passend even een topic te openen.

Het gaat om

pricewatch: Corsair VSA4GSDSKIT667C4

En om

pricewatch: Corsair VSA4GSDSKIT677C4

Ik heb eerst maar even goed gekeken of er niet bijvoorbeeld een fout in de specificaties stond of dergelijke, maar het zijn toch echt twee keer exact dezelfde producten. Vandaar mijn verzoek om deze twee even samen te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Als ik de beide typenummers (eindigend op 667C4 en 677C4) intik in Google, dan krijg ik wel twee verschillende producten. Ook als je Azerty aanklikt, dan krijg je twee producten met aparte prijzen en aparte levertijden. Ik durf ze dus niet zomaar te mergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 10:40
Bij azerty staat ook exact hetzelfde typenummer. Alleen twee verschillende prijzen. Ik heb zo ook even shops met elkaar vergeleken en voor zover ik kan zien is het alleen azerty die hem er twee keer in heeft staan met twee ean's. Lijkt mij op zich duidelijk, maar ik kan het ook fout hebben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Volgens mij is het inderdaad het zelfde product dit ook aangezien azerty de zelfde ean erbij heeft staan. Ik zal dit morgen even opnemen op HQ en dan zal Jimp of Longbeard de knoop door hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Als ik bij Corsair zelf kijk zie ik enkel de variant zonder extra 7 terug. Blijkbaar heeft ergens een shop of distri een typfout gemaakt of besloten dat 667 MHz hetzelfde is als 677 MHz. Beide producten zijn gemerged, bedankt voor het melden :).

http://twitter.com/randalpeelen