IK heb in onze Technische dienst die pc's en laptops en server repareert + installeert een WSUS server opgezet om zo de bandbreedte te verminderen. Want telkens als hier een pc gerepareerd wordt, is hij upgedate. Het is nu zo dat ik mijn WSUS nog niet in ons domein stak omwille van de testfase. Ik vond een scriptje die ik aanpaste waarmee je zogezegd die pc aan de wsus toevoegd. Maar dit gebeurd maar soms eens de ene keer wordt de pc opgenomen in de wsus de andere keer niet is er ook een mogelijkheid om de updates ietsje meer te pushen? Ik zag al iets van hfnetchk. Heeft iemand hier ervaring mee?
Of zijn hier mensen met een grote wsus ervaring? en dan vooral op werkgroep niveau? Want ik kan die pc's niet in domein steken om dan enkele dagen later eruit te halen voor terug aan de klant te bezorgen.
Ik zit hier serieus in knoop mee kan iemand mij helpen?
Mvg,
Of zijn hier mensen met een grote wsus ervaring? en dan vooral op werkgroep niveau? Want ik kan die pc's niet in domein steken om dan enkele dagen later eruit te halen voor terug aan de klant te bezorgen.
Ik zit hier serieus in knoop mee kan iemand mij helpen?
Mvg,