Toon posts:

[iPhone] iTunes remote vind bibliotheek niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi experts,

Ik heb een Timecapsule en 2 Airport Expresses,1 van de AE hangt aan mijn stereo en met de iphone heb ik dus de remoet functie over mijn iMac zijn iTunes.
Het heeft altijd gewerkt tot vandaag (net als er bezoek komt natuurlijk :x )
wat heb ik geprobeerd?:

Bib opnieuw toegevoegd en dat gaat goed,hij neemt de code aan maar toch kan de iPhone geen bib vinden.
Ik heb in iTunes al eens op de knop "vergeet alle remotes" geklikt en weer op nieuw het hele proces gedaan.
De remote app; verwijderd en opnieuw geinstalled en weer heel het verhaal,hij neemt dus altijd de code aan maar vind dan geen bib.
Op de macbook heb ik dan ook eens geprobeerd om te pairen,dit ging minder vlot,als ik de code ingeef blijft het pairingscherm staan integenstelling tot de iMac die onmiddelijk pairde.

Kan er iemand zeggen wat ik nog kan doen?

Oohja en het netwerk zelf is tip top,dus daar ligt het niet aan alle toestellen zitten op het zelfde netwerk,alles is wifi behalve de iMac is via lan,maar zoals eerder gezegd heeft het altijd gewerkt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:44
Er zijn gevallen waar je remote gewoon niet werkend kan krijgen, bij mij is het hier ook zo. Zeer jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zezke schreef op zondag 07 december 2008 @ 14:02:
Er zijn gevallen waar je remote gewoon niet werkend kan krijgen, bij mij is het hier ook zo. Zeer jammer...
Maar het heeft gewerkt,dus het moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb de titel aangepast van "Iphone remote app vind bib niet" naar "[iPhone] iTunes remote vind bibliotheek niet", zodat het wat beter te lezen valt. Zou je misschien ook wat beter willen letten op je spelling, want het is soms erg lastig te lezen :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Heb je de nieuwste versie van remote? Misschien IP-adres van je iPhone vernieuwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Emile_14 schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:13:
Heb je de nieuwste versie van remote? Misschien IP-adres van je iPhone vernieuwen?
ik heb de iPhone meermaals uitgezet en weer aan,dus dan zal hij toch wel een renew doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op zondag 07 december 2008 @ 16:21:
Ik heb de titel aangepast van "Iphone remote app vind bib niet" naar "[iPhone] iTunes remote vind bibliotheek niet", zodat het wat beter te lezen valt. Zou je misschien ook wat beter willen letten op je spelling, want het is soms erg lastig te lezen :)
Hartelijk bedankt.
Pagina: 1