Core afgebrokkeld ---> wat nu kopen/claimen

Pagina: 1
Acties:

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb een thunderbid 800 op een Asus A7V, en nu is de core afgebrokkeld door (lach niet) een Spire cooler. Ik wou namelijk dat dingen er af halen en een super Mini orb oppleuren.;

- kan ik dit claimen op a. spire b. verkoop adres cpu.
- zo niet, wat moet ik dan kopen, TB 1ghz met een nieuwe mobo of is het dat niet waard?

Verwijderd

FOTO'S :)

nee als het aan die spire lag kun je hun aansprakelijk stellen en daarna kun je het proberen bij de CPU leverancier werkt dat ook nietdan is het minder prettig.

had je garantie op de CPU?

• Woef
  • Niet online
Op zaterdag 24 februari 2001 11:18 schreef HateBreeder het volgende:
FOTO'S :)

nee als het aan die spire lag kun je hun aansprakelijk stellen en daarna kun je het proberen bij de CPU leverancier werkt dat ook nietdan is het minder prettig.

had je garantie op de CPU?
ja die foto's komen er wel :P
Maar ik ga het gewoon verhalen op leverancier.

• Woef
  • Niet online
Alleen als ze het niet accepteren,
wat moet ik dan kopen,
toch een nieuwe mobo (op 133 fsb) ?

Verwijderd

Hoe is tie afgebroken mijn duron 800 is ook afgebroken maar werkt nog :) Er is ongeveer 0,7 cm weg in een hoekje. Maar werkt nog steeds en loopt heerlijk op 1100 mhz

• Woef
  • Niet online
Op zaterdag 24 februari 2001 11:33 schreef Worstenbrood het volgende:
Hoe is tie afgebroken mijn duron 800 is ook afgebroken maar werkt nog :) Er is ongeveer 0,7 cm weg in een hoekje. Maar werkt nog steeds en loopt heerlijk op 1100 mhz
op drie punten missen de hoekje, en langs de zijkant mist een boel, het is bijna een rondje/ovaal :(

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Bij mij is er wat van de zijkant afgebrokkeld, maar dat resulteerde wel in een koelere T-Bird 800. Vreemd maar waar, maar het is echt zo.

Verwijderd

eerst claimen zou ik zeggen, krijg je niets terug kan je altijd nog besluiten een nieuw mobo + proc te kopen of alleen nieuwe proc

suc6, claimen is zwaar irri, zeker letselschade :)

• Treb
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Welk type spire cooler was dat ???

• Woef
  • Niet online
Op zaterdag 24 februari 2001 21:18 schreef mister_woodstock het volgende:
eerst claimen zou ik zeggen, krijg je niets terug kan je altijd nog besluiten een nieuw mobo + proc te kopen of alleen nieuwe proc

suc6, claimen is zwaar irri, zeker letselschade :)
Ja ik moest meer dan een week wachten, want ze wouden hem opsturen naar AMD, maar uiteindelijk vertelde ik dat ik rorupc.nl runde en net de nieuwste Thermaltakes had binnen gekregen voor een test. En toen deden ze mij het voorstel om de 1Ghz mee te geven voor 300 piek. Nou ja dat kon ik niet laten liggen :) ! En die oude cpu heb ik ook nog, ga hem zelf wel opsturen naar AMD :P

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
ik wil die core nou wel eens zien!!!!

Audi A8 W12 6.0

• Woef
  • Niet online
die krijg je binnenkort wel te zien,
als ik de review van die Thermaltakes online heb. Heb de foto's al gemaakt !

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40
Hmm,

ik heb hier ook een defecte cpu liggen maar amd vervangt die voor niks alleen weet iemand het adres waar je die dingen heen kunt sturen

Verwijderd

mijn core is ook kaput, ja nu wel. dremel dremel dremel wel stoer hoor :'(

Verwijderd

Duidelijk gevalletje van User Fault |:(
Naar je lev. met dat ding, die sturen hem op naar AMD ter beroordeling en dan maar hopen.
Bij Spire kan je nix, nada noppes claimen.. een core brokkelt namelijk niet zomaar af,, dus je zal wel onvoorzichtig zijn geweest.
Pagina: 1