Toon posts:

Asus P5qc probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gister een nieuwe computer gekocht en nadat ik hem in elkaar had gezet werkte het bios nog gewoon normaal maar duurde het bij de marvell scan ontzettend lang voordat die eindelijk verder ging. Eenmaal bij windows ging het wel snel.

Maar toen ik weer naar mijn bios wou merkte ik dat het bios zelf ontzettend hapert nu. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? En hoe ik dat stuk tot windows kan versnellen?

Asus p5qc
4gb DDR3
Intel Q9550

Verwijderd

Probeer eens een cmos reset?

Kan best dat je bios door de war is door een een of andere reden. Even resetten en kijken of het dan wel werkt, anders is of je bios gaar, of hardware wat niet compatibel is of wat dan ook.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat heb je zelf al geprobeerd?

Ik zou je aan willen raden om Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens goed door te nemen, daar staan al de nodige tips om om te achterhalen welke hardware een probleem geeft. Je loopt nu lang genoeg mee op GoT om te weten dat we verwachten dat je zelf inzet toont om je probleem op te lossen voordat je een topic opent. Deze gaat dan ook dicht wegens te weinig inzet.

Mocht je er niet uitkomen kun je natuurlijk altijd een nieuw topic openen :). Vermeld hierin dan wel precies wat je hebt geprobeerd, wat hiervan werkte en uiteraard ook de volledige specs van je systeem.

Dit topic is gesloten.