Toon posts:

WD My Book Studio 1TB -> Licht uit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn Mac heb ik een Western Digital My Book Studio 1 TB externe harddisk gekocht.
Niks te klagen over het apparaat zelf, werkt prima.
Alleen zit er een LED 'baan' voorop die constant aan blijft. 's Nachts staat mijn mac wel aan maar heb ik het scherm uit (lekker door blijven downloaden ;)).
De MyBook knippert dan de hele tijd en dit geeft wel erg veel licht in mijn studentenkamer.

Weet iemand of ik dit ook uit kan doen? Ik zie niks anders dan de schijf compleet uit zetten?

Is er ook iets te doen zodat het licht gewoon altijd uit is? Maar de schijf wel aan? (en iets anders dan openmaken en de LEDjes kapot slaan ;))

Alvast bedankt!

Groet

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-02 10:30
Ducktape?

Even niets...

Verwijderd

Stukje gewoon wit papier achter wat plakband plakken en dat tegen de led aan. Dan zie je het lampje nog maar op een klein deel van zijn oorspronkelijke sterkte.

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel.

Maar is er geen optie die dit ding met een toch wel tamelijk mooi design enigzins in zijn waarde laat?

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 23:39:
Dank jullie wel.

Maar is er geen optie die dit ding met een toch wel tamelijk mooi design enigzins in zijn waarde laat?
Niet schrijven naar het ding. Je powermanagement zet 'm na een paar minuten uit en dan geeft 'ie een gedimde 'heartbeat' als indicatie dat 'ie slaapt.

I don't like facts. They have a liberal bias.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:35
burne schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 23:42:
[...]

Niet schrijven naar het ding. Je powermanagement zet 'm na een paar minuten uit en dan geeft 'ie een gedimde 'heartbeat' als indicatie dat 'ie slaapt.
Ik denk dat hij juist aan het downloaden is naar de ext. HDD

Er is inderdaad niet echt een oplossing, behalve het afplakken dan.

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Of gewoon heel voorzichtig openmaken, en de led's loskoppelen? Of wil je overdag wel gewoon de led's zien?

Verwijderd

Topicstarter
burne schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 23:42:
[...]

Ik schrijf ook niet naar het ding (download op mijn interne HD). Maar die heartbeat is juist vervelend, dan licht het elke 3 seconden even op.

Maarja, denk dat het dus maar openmaken wordt. Beetje jammer aangezien er nergens op dat ding schroeven te vinden zijn :/
Pagina: 1