Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[driver] Inprocom IPN2200 + betalen voor driver

Pagina: 1
Acties:

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
De laptop die ik hier nu gebruik geeft problemen sinds XP SP3. Het blijkt via google dat dit probleem opgelost is in de versie 3.07.02.2005 (datum is 02-07-2005)

Aangezien inprocom al een tijdje niet meer bestaat en er nergens drivers te vinden zijn is de enige plek waar ik het kan downloaden van driverguide. Daar moet ik betalen voor de driver, wat ik natuurlijk niet van plan ben, en ach opzich zou ik het ook nog wel doen, maar moet er tal van accounts aanmaken en dat is gewoon te lame.

De IPN2200 is een veel gebruikte kaart in Toshiba, Acer HP en Packerd Bell machines. Mijn hoop is dan ook gevestigd op iemand die deze driver versie (of nieuwe) heeft en hem wil delen, mailen of op enige manier mij wil doen toekomen.

Aangezien de kaart best veel gebruikt is, ben ik ook bereid de file te hosten voor andere mensen die tegen dit probleem aanlopen. Tis toch idioot dat hij alleen op driverguide te krijgen is.

Can`t live without the mods

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 02:23

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

De kick van Electric!