Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:18

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
hey mensen,

ik heb nu 1,5 week naar tevredenheid een nokia e71 alleen wil de muziekspeler op geen mogelijkheid meewerken. Hij herkent steeds maar de helft van de nummers (de bandnamen beginnend met de letters a tm e ontbreken standaard in de playlist) en soms geeft hij een algemene systeemfout.

Heeft iemand een idee hoe ik de door nokia ingebouwde muziekspeler opnieuw installeer? Ik vermoed dat ergens een config bestandje fout staat.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al geprobeert opnieuw te synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
yepz..

dat heb ik ettelijke malen geprobeerd maar hij komt nooit verder dan 330 nummers erin laden.

Kan ik de muziekspeler misschien ergens downloaden en opnieuw installeren??

[ Voor 27% gewijzigd door DeNachtwacht op 06-12-2008 23:01 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Heb je ook de laatste firmware erop gezet? Er is pas namelijk een nieuwe uitgekomen. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Ik heb de nieuwste firmware al op mijn telefoon staan.. hij is namelijk net een weekje oud. Heb het iig gecheckt en dit is de meest actuele.

Weet niemand toevallig een sis filetje waar ik de muziekspeler kan downloaden?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
ik heb alle muziek verwijderd en vervolgens via de nokia software erop gezet (in plaats van via het aanmaken van een mass storage device). Nu krijg ik ineens alleen de eerste 150 nummers (dus van a tm e) te zien, in plaats van de 340 resterende nummers. Kortom: het werkt nog steeds niet.

Heeft iemand misschien een tip?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Ik heb alles nu geconverteerd naar een voor de nokia geoptimaliseerd M4U bestand, dit kost even tijd maar dan heb je ook wat ;)
Alles wordt nu ingelezen door de muziekspeler en daarnaast is de totale grootte van mijn collectie teruggebracht van 3gb naar 1,5gb zonder hoorbaar kwaliteitsverlies door een koptelefoontje.

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1