[GTA IV - PC] GTA en Windows Live/Social club account

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 16:42
Beste mensen,

Ik heb een vraag met betrekking tot de installatie van GTA IV, of liever gezegd na de installatie.

Wat is het geval:

Ik heb GTA IV geinstalleerd, en alles netjes opgevolgd. Echter kan ik er nu geen wijs meer uit worden. Na de installatie wordt er gevraagd om een account bij Social Club aan te maken, dat is ook gelukt. Inloggen op de social club website kan ook gewoon. Na die activatie wordt je middels een link naar een pagina geleidt waar je je social club account moet koppelen aan je Windows Live ID.

Na veel moeite is het toch gelukt. Ik ben nu aangmeld bij de Social Club EN Games for windows. Maar echter als ik GTA opstart, krijg ik iedere keer de volgende error bij het inloggen:
Afbeeldingslocatie: http://img390.imageshack.us/img390/1259/foutwe6.jpg

Weet iemand wat ik hieraan kan doen??
Volgens mij heb ik alles goed gedaan, want in mijn Social club account staat ook dat de accounts 'gelinkt' zijn.

Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Ja ik heb ook een uur lopen klooien hiermee |:(

Ik had me Social club game account en windows live account.
Maar ik had niet door dat je in je windows live account ook een (windows live) game account moet maken.
Als je die 2 hebt en koppelt moet het echt goed zijn hoor.

Geen wachtwoorden door elkaar gehaald ofzo? Daar lijkt de fout melding nogal op ;)

[ Voor 5% gewijzigd door TonyTone op 07-12-2008 02:21 ]

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
gewoon niet aanmelden en singleplayer spelen tot de patch uitkomt..

en gta4 in het echt uitproberen is ook geen goed idee, heb striemen op me rug staan en ik weet niet hoe dat komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 12:35

rCk

Heb je wel je e-mail gebruikt om in te loggen op social club? Ik had ook zoiets, dacht ik username invoeren, dan komt het goed, nee het moet e-mail zijn. Je zal het wel goed hebben maar even double check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 04:59
Alsem schreef op zondag 07 december 2008 @ 02:31:
gewoon niet aanmelden en singleplayer spelen tot de patch uitkomt..

en gta4 in het echt uitproberen is ook geen goed idee, heb striemen op me rug staan en ik weet niet hoe dat komt
Hoe kun je je spel saven?

Moet je daar persé een username voor registreren bij dat Live gedoe?
Vreselijk irritant...
Hij zegt namelijk dat ik hem niet kan saven zolang ik geen username registreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Volgens mij zegt hij dat hij je stats niet kan saven. Dus dingen als achievements e.d.
Je kan wel gewoon je progress saven bij je safe-house.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 04:59
VyperX schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:46:
Volgens mij zegt hij dat hij je stats niet kan saven. Dus dingen als achievements e.d.
Je kan wel gewoon je progress saven bij je safe-house.
Was het maar waar... Maar ik moet toch echt iedere keer opnieuw beginnen als ik het spel afsluit.

Hij zeurt ook steeds ''you wont be able to save your game and to get achievements if you dont sign in''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 16:42
Sorry voor mijn late terugreactie!

Het is al opgelost. Ik bleek toch mijn wachtwoorden door elkaar gehaald te hebben :+

Maar gebruiksvriendelijk is de installatie iedergeval niet. Het is bijvoorbeeld zo stom dat je niet je msn adres kunt gebruiken om bij Games voor Windows/ Windows Live aan te melden. Athans, bij mij werkte dat niet!
Ik heb nu dus een nieuw Live adres aangemaakt (Zelfde als mijn gmail adres, vreemd dat dat trouwens kan, maar dat is een andere discussie, of misschien hoort het wel gewoon :o ) en toen lukte de rest op een gegeven moment wel.

Ook vreemd is dat Games voor Windows niet automatisch wordt geinstalleerd, want dat bleek ook nog het probleem bij mij. Ik heb een hele tijd lopen zoeken voordat ik wist dat dat programma geinstalleerd moet worden. Vervolgens moet je in Games voor Windows ook weer registeren, en dat gebeurd op de XboX Live site :?. Natuurlijk ook heel vreemd, dat Microsoft niet 2 aparte sites hiervoor maakt. Blijkbaar werkt het wel, want daarna kon ik ook in Games voor Windows met mijn nieuw aangemaakte adres aanmelden.

Hehe eindelijk!
Pagina: 1