Zo, na een lange dag klussen aan een site in Flex die in HTML niet lukte vanwege png rampjes met IE6 dus maar voor Flex gekozen, tijdje terug al overigens. Op de pagina zie je het menu in Rockwell, tenminste, als je Rockwell geinstalleerd hebt.
Dit terwijl ik voor Rockwell toch aangegeven heb dat ik het embedded font wil gebruiken. Dit doe ik dmv de CSS stylesheet.
om deze vervolgens op de buttons op de buttons toe te passen.
en dan fontFamily: Crockwell; op de buttons toepassen geeft 't zelfde effect (het Rockwell font heb ik daar neergezet)..
Ik zou erg graag Rockwell willen embedden, maar ik krijg het van geen kante voor elkaar.. 't zal vast iets doms zijn wat ik fout doe, maar met google kom ik alleen op zelfde manier van embedden zoals ik nu doe
Dit terwijl ik voor Rockwell toch aangegeven heb dat ik het embedded font wil gebruiken. Dit doe ik dmv de CSS stylesheet.
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
| @font-face { src: url("./fonts/crockwell.swf"); fontFamily: "Rockwell"; } |
om deze vervolgens op de buttons op de buttons toe te passen.
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
| @font-face { src: url("./fonts/Rockwell.ttf"); fontFamily: "Crockwell"; } |
en dan fontFamily: Crockwell; op de buttons toepassen geeft 't zelfde effect (het Rockwell font heb ik daar neergezet)..
Ik zou erg graag Rockwell willen embedden, maar ik krijg het van geen kante voor elkaar.. 't zal vast iets doms zijn wat ik fout doe, maar met google kom ik alleen op zelfde manier van embedden zoals ik nu doe
|>