Ik geef je een allerlaatste hint:
<font size=4>KAPPEN</font>
Je begint nogal op onze zenuwen te werken zegmaar... De link om naar de notes te kijken werkt toch alleen maar als je de juiste rechten hebt, en die heb je niet, dus stop maar met je vragen...
<font size=4>KAPPEN</font>
Je begint nogal op onze zenuwen te werken zegmaar... De link om naar de notes te kijken werkt toch alleen maar als je de juiste rechten hebt, en die heb je niet, dus stop maar met je vragen...
Bericht hierboven
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/21951]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/21951[/url]
De topics van hem waar GEEN slotje op zit zijn met 1 hand te tellen..
De topics van hem waar GEEN slotje op zit zijn met 1 hand te tellen..
Hou inderdaad 's op met dat gezeik duck, het wordt erg irritant hoe je al dagen lang loopt te zeiken om pagina's die je TOCH niet krijgt te zien.
Gewoon kappen...
Je hebt voor je forum al GENOEG gejat van GoT... (kijk voor de gein maar 's naar de FAQ van het forum van Donald_Duck...)
Gewoon kappen...
Je hebt voor je forum al GENOEG gejat van GoT... (kijk voor de gein maar 's naar de FAQ van het forum van Donald_Duck...)
Wat een bekende tekst zeg... die FAQ.:(
Het leukste staat helemaal onderaan:Op zaterdag 24 februari 2001 14:06 schreef Kaj. het volgende:
Wat een bekende tekst zeg... die FAQ.:(
Copyright 2001 Interkids & Youth Digital
Nee het leukste staat hier :
How original!
Sorrie maar mag ik ff lachen.
Eerst de complete FAQ jatten die Kaj niet in 5 minuten verzonnen had en dan idd ook nog de complete layout + teksten enz rippen.Ik stel me ook maar eens gelijk voor:
Ik ben Ariën Clay en ben hier de Hoofdbeheerder op dit forum. Ik kan dus alles aanpassen van dit forum. Ik ben 15 jaar en zit in de tweede klas van MAVO op de Kalsbeek College in Woerden. Verder zijn mijn hobby's: Computeren en modelbouw.
Verder hoop ik dat dit een heel gezellig forum gaat worden.
How original!
Sorrie maar mag ik ff lachen.
Ban die gast en sluit deze topic.
Duck is reeds gebanned, smane met nog 42 clones.:( En hij hoort nog van mij.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()