Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fabrikant bekend?

Pagina: 1
Acties:

• Phenomania
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-09 13:20
Ik weet niet of ik dit zomaar kan posten hier (eerste post hier op Tweakers-forum), maar ik vroeg me het volgende af. Ik kan voor weinig een 650W voeding kopen.

Specs zijn +3.3V (28A), +5V (35A), +12V (31A), -12V (0,08A) en +5VSB (2,5A). Er staat verder geen -5V aangegeven.

Op zich leuke gegevens maar nu komt het:
het is van het merk Q-Power. Dit merk was en is mij volledig onbekend en het enige wat ik er na lang zoeken op internet van vond was dat het een Chinees bedrijf is onder de naam Andyson International Co. , Ltd
(http://pc-powersupply.fuzing.com/) of Anderson's Power PSU o.i.d.

Ik zie op internet wel dat ze o.a. verkopen in Duitsland en dat er recent een review is geweest over een 1050W-voeding van hun (http://www.xsreviews.co.u...ply-units/qpower-1050w/1/).

Mijn vragen nu zijn:

1) Is iemand dit merk bekend? Zo ja, wat zijn de ervaringen?

2) Afgaande op de specs die ik gegeven heb, is het dan logisch te constateren dat dit een redelijk te gebruiken voeding is? Heb een Quadcore 9850 (niet ge-oc'd wel andere koeler erop: Arctic Cooler Freeze 64 Pro), 4GB intern (Vista 64-bits), 1HD (Sata - 1TB), 1DVD/RW en een HD4870 1024mb...

Alvast bedankt voor het lezen en eventueel beantwoorden van mijn post :)

Met vriendelijke groet,

Johan

[ Voor 7% gewijzigd door Phenomania op 06-12-2008 19:31 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

geef liever iets meer uit voor een voeding van een goed merk.
dat zal je waarschijnlijk een hoop problemen besparen.
van de goedkopere merken willen de lijnen nog wel eens schommelen, en ze gebruiken meestal goedkopere onderdelen.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Links laten liggen, koop een A-merk ala FSP, Antec (ja ze zijn weer goed bezig), chieftec, Zalman enzo.
Je voeding is het belangrijkste van je systeem, bezuinig er niet op :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Zoie hier een lijst van prijzen met voedingen >= 600 watt:

http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc

Wat moet jij betalen voor die Q-Power?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gebruik Welke voeding heb ik nodig? Deel 20 voor meer informatie en vergelijkingen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Phenomania
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-09 13:20
Bedankt iedereen voor alle snelle antwoorden. Ik laat hem nu inderdaad dan maar snel links liggen haha

Ik zou er 40 euro voor moeten neerleggen, moet ook eerlijk zeggen dat ik liever dan een stuk meer betaal voor zekerheid... thank you all en grizzlybeer en gambieter voor de lijsten... ik had het misschien zelf ook wel iets uit kunnen dokteren, maar wilde toch zeker even de mening van anderen (die er wat van af weten) horen.

Bedankt :)

Ik zat namelijk te denken aan een nieuwe voeding omdat telkens bij het spelen van een game na de zoveel tijd me scherm op zwart springt en de computer opnieuw opstart... kan dit overigens ook aan de videokaart liggen? Dat ie te heet wordt en afsluit? Hij wordt voor zover ik kon zien goed stressed rond de 80 graden (maar heb hem dus niet echt full-stressed gezien, omdat ie dan afsluit) - ik heb de fanspeed al aangepast, maar geeft een takkeherrie). Dacht dit namelijk eerst, maar dan start je computer toch niet helemaal opnieuw op, of wel? Ik dacht namelijk dat het dus aan me voeding kon liggen of aan me kaart... iemand kan me misschien daarbij helpen? (sorry ;))

Heb nu een voeding van 550wat (Be quiet)

Edit: dit is waarschijnlijk off-topic en hoort dus niet in dit deel van het forum thuis, bedenk ik me net, sorry...!! Iemand toch zo vriendelijk om mij op enige manier te kunnen helpen :)

[ Voor 51% gewijzigd door Phenomania op 06-12-2008 20:09 ]

Pagina: 1