RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
@W: Laatste versie die IE aanbood (v10 NL), kan btw wel spelletjes spelen in Flash-apps.
Owja, dat was ik idd vergeten te melden. Ik heb gewoon geluid in windows-programma's/-games.
Owja, dat was ik idd vergeten te melden. Ik heb gewoon geluid in windows-programma's/-games.
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Dat was niet de vraag, heb je nog geluid in je audio/videoplayer (itunes, wmp, ...) etc. Het kan namelijk zijn dat de codec van het flv-bestandsformaat gewoon stuq is en een update nodig heeft.Xanland schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 19:09:
Ik heb gewoon geluid in windows-programma's/-games.
Ahja, srry. Maar ik heb gewoon geluid in WMP, Winamp, BF2 (games dus) en nog veel meer om op te noemen. Behalve in flash-dingen van de browsers.Wiethoofd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 19:15:
[...]
Dat was niet de vraag, heb je nog geluid in je audio/videoplayer (itunes, wmp, ...) etc. Het kan namelijk zijn dat de codec van het flv-bestandsformaat gewoon stuq is en een update nodig heeft.
Edit: Het probleem is inmiddels alweer opgelost. Ik had namelijk de frontluidsprekers niet aangesloten.
Wel bedankt voor de hulp.
[ Voor 13% gewijzigd door Xanland op 07-12-2008 11:10 ]
Pagina: 1