Flash Plugin Browsers geeft geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:44
Goedenavond beste GoT'ters,

Paar minuten geleden wilde ik een muziekje op YouTube beluisteren, maar tot mijn grote verbazing werkte het geluid niet. Heb ook al op internet en GoT gezocht, maar geen oplossing kunnen vinden. Wel hints en tips btw geprobeerd.

Ook met andere browsers (Opera/IE7) krijg ik geen geluid (dumpert/GoogleVideo), dus het ligt niet aan mijn Google Chrome.

Wat kan het probleem zijn?
Ik heb btw al een complete herstart gedaan, wat dus ook niet heeft kunnen helpen!

Groet,
Xanland.

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-04 21:23

Wiethoofd

Broadcast TOM

Welke versie van Flash geïnstalleerd? Handmatige of automatische installatie? Een herinstallatie van de plugin al geprobeerd?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177312

heb je nog geluid in bvb. je audioplayer (itunes, wmp, ...) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
@W: Laatste versie die IE aanbood (v10 NL), kan btw wel spelletjes spelen in Flash-apps.

Owja, dat was ik idd vergeten te melden. Ik heb gewoon geluid in windows-programma's/-games.

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-04 21:23

Wiethoofd

Broadcast TOM

Xanland schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 19:09:
Ik heb gewoon geluid in windows-programma's/-games.
Dat was niet de vraag, heb je nog geluid in je audio/videoplayer (itunes, wmp, ...) etc. Het kan namelijk zijn dat de codec van het flv-bestandsformaat gewoon stuq is en een update nodig heeft.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
Wiethoofd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 19:15:
[...]

Dat was niet de vraag, heb je nog geluid in je audio/videoplayer (itunes, wmp, ...) etc. Het kan namelijk zijn dat de codec van het flv-bestandsformaat gewoon stuq is en een update nodig heeft.
Ahja, srry. Maar ik heb gewoon geluid in WMP, Winamp, BF2 (games dus) en nog veel meer om op te noemen. Behalve in flash-dingen van de browsers.

Edit: Het probleem is inmiddels alweer opgelost. Ik had namelijk de frontluidsprekers niet aangesloten. :+

Wel bedankt voor de hulp. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Xanland op 07-12-2008 11:10 ]

Pagina: 1