• MkGrnd
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-04 20:37
hallo allemaal,

ik heb net een nieuwe pc samengesteld. deze pc bestaat uit de onderdelen:
mobo: P5KPL-CM
geheugen: kingston 2GB PC2- 6400 cl5 240 - Pin DIMM
hdd: maxtor 320 GB 7200 RPM
processor: intel core 2 duo socket 775 E8400, freq. 3 GHz, Core 45nm, fsb 1333 MHZ, L2 cache 6MB.

maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
als ik windows probeer te installeren kijg ik een blue screen of death met de volgende error report:
0x0000007E (0xC0000005, 0xF75FE0BF, 0xF789E20C, 0xF789DF0C)

de installatie van windows kan niet eens beginnen omdat hij gelijk met deze leuke foutmelding komt! ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar niks werkte. heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem?

alvast bedankt voor de moeite! en ik hoop dat iemand me kan helpen.

groetjes,
Mkgrnd

PS. als je meer informatie nodig hebt aarzel dan niet om het te vragen! ik wil graag het probleem verholpen hebben dus daar zal ik niet moeilijk over doen.

[ Voor 8% gewijzigd door MkGrnd op 06-12-2008 17:40 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem eerst Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en Windows XP en 2000 BSOD guide eens door.

We verwachten op GoT dat voordat je een topic opent je eerst probeert zelf het probleem te verhelpen en als je dan een topic opent duidelijk aan te geven wat je hebt gedaan. Dat zie ik helaas niet terug in je topic. Deze gaat daarom ook dicht. Neem bovengenoemde FAQs eens goed door. Mocht je vervolgens nog tegen problemen aanlopen, dan kun je natuurlijk altijd een nieuw topic openen (indien hardwareproblemen dan in een van de hardwarefora, indien softwareproblemen kun je waarschijnlijk beter in WOS terecht). Vermeldt dan wel precies wat je hebt uitgeprobeerd, wat er wel/niet werkte en uiteraard ook de volledige specs van je systeem (ik zie bijv geen vermelding van OS, voeding, videokaart etc).

Dit topic is gesloten.