Signatures zijn voor boomers.
Volgens mij mag de ad niet openstaan want dat zou betekenen dat hij nog niet verkocht is toch? Zeker weten doe ik dat overigens niet
Nieuwe advertenties zijn normaal gesproken ook beoordeelbaar, kies maar eens een willekeurige nieuwe advertentie uit de lijst.
(anders zou je immers nooit iemand kunnen beoordelen die je bijvoorbeeld buitengewoon slecht behandelt per mail)
De advertentie is niet zichtbaar omdat de status van de advertentie al meer dan twee maanden niet meer geüpdatet is.
De advertentie is niet zichtbaar omdat de status van de advertentie al meer dan twee maanden niet meer geüpdatet is.
[ Voor 64% gewijzigd door Laurent op 06-12-2008 17:21 ]
Ik neem aan dat daar een gedachte achter zit? Maar het is IMHO niet helemaal de bedoeling dat je dus geen feedback kunt geven op een advertentie van twee maanden oud terwijl die nog open is. Zoals je kunt zien is dit een advertentie met veel items die niet in zijn geheel verkocht wordt.
Ik kan met er wel wat bij indenken als je feedback twee maanden na sluiten niet meer toestaat.
Ik kan met er wel wat bij indenken als je feedback twee maanden na sluiten niet meer toestaat.
Signatures zijn voor boomers.
Volgens de achterliggende gedachte van V&A zet je de status op 'verkocht' en wordt daarna pas een beoordeling gegeven. Dat iemand 1 ad gat gebruiken om tientallen stukken te verkopen is het systeem gewoon niet voor bedoelt. En tsja, dan loop je dus tegen dit soort problemen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Normaliter komt het niet voor dat een advertentie die al ruim twee maanden oud is nog actief is. Ik meen me ook te kunnen herinneren dat ergens opermerkt werd bij het aanmaken van een advertentie (al kan ik het niet zo snel terugvinden), dat losse onderdelen in losse advertenties thuishoren (wat hierboven al wordt opgemerkt). Normaal gesproken wordt een advertentie na twee maanden inactiviteit automatisch verwijderd. Het aantal keren dat eeen gebruiker zijn advertentietekst dus regelmatig update en de advertentie dus alsnog langer dan twee maanden openstaat lijkt me niet heel hoog.
[ Voor 3% gewijzigd door Laurent op 07-12-2008 00:59 ]
Pagina: 1