Dag mensen,
ik ben op zoek naar een goede virusscanner die het systeem weinig belast,
ik ben na lang lezen uitgekomen bij Avira.
Nu is de vraag, zal ik het gratis aanbod, de premium of de suite nemen ?
Heb op de site van avira gekeken naar de verschillen.
even opsommen.
de avira free kan je zo krijgen en scant dus virussen
de avira premium doet daar email scan bij; AntiPhishing; AntiSpyware; WebGuard ; AntiDrive-by ;rescueSystem;Fast Premium update server
de avira suite doet daar boven op
AntiSpam filters out unwanted and phishing emails
FireWall
AntiBot
nu heb ik reeds een firewall, en de antispam filters worden die niet door de mailservers uitgevoerd ?
mag ik besluiten dat de premium vooral de antibot als extra heeft ?
Mag ik vragen aan de pro's wat jullie advies hier bij is ? hoe belangrijk zijn de extra functies van de premium en de suite. Met een firewall(heb een oude sygate) en malwarebytes en avira free ben ik misschien even goed beschermd dan met de suite ? (heb goed gegoogled, maar nergens kwam ik iets tegen waaruit ik kon afleiden wat ik zou moeten kopen of niet, als iemand een link heeft, dan doe ik het graag daarmee)
hartelijk dank mensen
vriendelijke groeten fillemon
ik ben op zoek naar een goede virusscanner die het systeem weinig belast,
ik ben na lang lezen uitgekomen bij Avira.
Nu is de vraag, zal ik het gratis aanbod, de premium of de suite nemen ?
Heb op de site van avira gekeken naar de verschillen.
even opsommen.
de avira free kan je zo krijgen en scant dus virussen
de avira premium doet daar email scan bij; AntiPhishing; AntiSpyware; WebGuard ; AntiDrive-by ;rescueSystem;Fast Premium update server
de avira suite doet daar boven op
AntiSpam filters out unwanted and phishing emails
FireWall
AntiBot
nu heb ik reeds een firewall, en de antispam filters worden die niet door de mailservers uitgevoerd ?
mag ik besluiten dat de premium vooral de antibot als extra heeft ?
Mag ik vragen aan de pro's wat jullie advies hier bij is ? hoe belangrijk zijn de extra functies van de premium en de suite. Met een firewall(heb een oude sygate) en malwarebytes en avira free ben ik misschien even goed beschermd dan met de suite ? (heb goed gegoogled, maar nergens kwam ik iets tegen waaruit ik kon afleiden wat ik zou moeten kopen of niet, als iemand een link heeft, dan doe ik het graag daarmee)
hartelijk dank mensen
vriendelijke groeten fillemon